KTM SuperDuke 990 Deel 14

Meestal stekker aansluiting op sensor zit op lastige plaats tussen cylinders (is een haakse) ook gehad destijds ff knijpen en /of vrij leggen .
Oliepompen gaan vrijwel nooit stuk op sd
 
dagelijks op je superduke naar het werk, ik zou geen betere manier weten om naar het werk te komen :D
 
Ik heb de voorvork ook maar laten doen, rebound zat bij allebei muurvast .
Meteen lagers in het wiel ook maar vervangen voelde niet helemaal braaf meer.

Ik denk dat het probleem met de rebound ook wel in de op kan ,schijnt eigenlijk wel bij veel fietsen te gebeuren met dit type vork.
 
Even een vraagje voor de kenners hier. Ik ben vandaag wezen proefrijden op een 2010 R, omdat ik van plan ben ook een Superduke aan te schaffen. Tijdens de testrit viel me op dat het lampje van de oliedruk een keer of drie heel even oplichtte. Toen de motor later stationair liep bleef het lampje zelfs aan en uit knipperen. Boven de 3000 toeren ging het direct uit en bleef het uit, daaronder knipperde het.
Motor heeft begin vorig jaar een grote beurt gehad (rekening gezien) waarbij alle filters en de olie vervangen zijn. Daarna is er nog maar 650km mee gereden.
Is dit toevallig een vaker voorkomend euvel en waaraan zou het kunnen liggen? Ik heb tegen de verkoper gezegd dat ik eerst een goed onderbouwde analyse wil hebben voordat ik überhaupt over aanschaf wil nadenken. Hij neemt dus contact op met de plaatselijk KTM dealer waar de motor vorig jaar de beurt heeft gehad. Maar misschien hebben sommigen van jullie dit probleem ook al eens meegemaakt. Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt en hopelijk kan ik me snel bij de Superdukeclub voegen 👍🏻

Dat is helemaal niks, hard weglopen en naar Den Haag rijden O-)

Maar serieus; probleem ken ik niet behalve dat ik het wel eens eerder heb gelezen op fora, echter geen oplossing gezien
 
ohoh waar hoor ik ook al weer?
 

Bijlagen

  • 20190508_213246.jpg
    20190508_213246.jpg
    94,2 KB · Weergaven: 14
Ziet eruit als een volledig rvs akra Evo
Herkenbaar aan alle verbindingen die met veertjes vastzitten.
De originele bochten bestaan maar uit 2 delen en die zitten met een klem aan elkaar ter hoogte van de achterbrug.
En je kan het zien aan de pijp onder het blok, de akra is recht, terwijl origineel iets in een bocht loopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan