KTM SuperDuke 990 Deel 14

Ik ga wel rijden op de 1290 maar kopen zal ik de 3.0 niet. Ik vind de beide kleurstellingen niet mooi genoeg om daar dik 21k voor neer te leggen.
Ook is het vakwerkframe weg heel erg jammer.


Vakwerkframe is er toch nog:

KTM-Super-Duke-1290-R-2020.jpg
 
Je hebt het systeem al doorgespoeld? Dan kun je het systeem gewoon afvullen met kvs, Ik gebruik daar altijd de rooie kvs voor die geschikt is voor lichtmetalen motorblokken.
Offiiceel volgens de computer/handboek moet er a fabriek blauwe in. Ik zou ook voor rood gaan die gaat langer mee en heeft betere waardes.
 
Je hebt het systeem al doorgespoeld? Dan kun je het systeem gewoon afvullen met kvs, Ik gebruik daar altijd de rooie kvs voor die geschikt is voor lichtmetalen motorblokken.
Heb de ktm (2 jaar geleden) ook voorzien van volledig nieuwe kvs... toen ook met de gedachte dat er een keer de waterpomp moest worden vervangen.
Hoop zelf (met de drap in het systeem) dat ik geen lekke kop heb...
 
Heb er op gereden vorig jaar. Vind alleen de zithouding kut _O-_O-_O-
Zithouding ja? Ik vind de 990 (met mijn lengte) echt TOP. Heb ook nog een ergo zadel, nooit een zere reet... mijn vriend begint op zijn nuda (ook met “comfort” zadel _O-) altijd snel te klagen haha.
 
Je kan een bout van de stuurklem, vervangen voor een ram mount bol. Dan kan je vervolgens daarop van alles en nog wat monteren om je telefoon te kunnen gebruiken.

Bekijk bijlage 1470045
En dan daarop een koppelstuk:
Bekijk bijlage 1470047
En daar komt dan je uiteindelijke telefoonhouder aan.
Daar zijn weer 1001 opties voor: ram mount xgrip, sp connect, quadlock enz enz

Xgrip is universeel en kan je vrijwel iedere telefoon in klemmen.
Sp connect en quadlock hebben voor bepaalde modellen passende hoesjes, en universele plakkers die je achterop je telefoon kan plakken.

ik hier eens voor gekeken op het internet..
Maar je kan dus makkelijk dat verlengstuk losdraaien met de hand en de telefoonhouder (behalve bol) jatten.
ik zou hem graag willen laten zitten maja zo’n ding kost 70euro.
zijn er nog andere opties?
 
Heb de ktm (2 jaar geleden) ook voorzien van volledig nieuwe kvs... toen ook met de gedachte dat er een keer de waterpomp moest worden vervangen.
Hoop zelf (met de drap in het systeem) dat ik geen lekke kop heb...

Als je de motor niet knal heet laat worden gebeurt er met je koppakking niet zo veel :)
 
Ff iets anders , wat hoord erop deze stekker ??

Er staat spanning op .

Mischien optie als voeding voor qs.
Kan me niet herinneren dat er in die regio een stekker los lag?
2polig zo te zien?
Is het niet voor de stekker vanaf je tank van je lampje voor reserve?
Miss door een vorige eigenaar gelegd als druppellader aansluiting?
 
Zithouding ja? Ik vind de 990 (met mijn lengte) echt TOP. Heb ook nog een ergo zadel, nooit een zere reet... mijn vriend begint op zijn nuda (ook met “comfort” zadel _O-) altijd snel te klagen haha.
Jaa vind de 990 super. Maar de 1290 waar ik op had gereden niet zo zeer. _O-_O-
 
Iemand hier in het bezit van een correcte map voor een 2011 superduke met Leovince slipon, heb hem zo gekocht maar draait nog op de stock mapping voor de stock uitlaten. Ik heb de akra map wel en zelf al smoothened gemaakt alleen ik begrijp dat deze vaak aan de te rijke kant is, of heb ik dat mis?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een map voor SD met Leo's.
Een beetje afhankelijk van je andere settings. Ik had er een open filter op, SAS er af, vlinderkleppen verwijderd. O2 sensoren verwijderd.
Een prima map beetje aangepast door KTMGuy omdat ik een dood punt had tussen 3500 en 5500rpm.
 
Ik heb wel een map voor SD met Leo's.
Een beetje afhankelijk van je andere settings. Ik had er een open filter op, SAS er af, vlinderkleppen verwijderd. O2 sensoren verwijderd.
Een prima map beetje aangepast door KTMGuy omdat ik een dood punt had tussen 3500 en 5500rpm.

Bedankt voor je reactie Folkies! Wil je die map met mij delen ter lering en vermaak:) , aankomend weekend gaat het SAS eraf en vlinderkleppen eruit. Daar ik zelf ook auto's afstel heb ik heb een dual channel handheld wideband AFR meter waarmee ik mn AFR waarden kan loggen tijdens het rijden. Het liefst wil ik hem zelf afstellen op de bank maar daarmee wacht ik tot ik overga naar een ITG filter kit. Voor nu wil ik zorgen dat het bokkerige er wat af is en zeker weten dat ik niet te arm draai.

Ik lees hier en daar ook dat mensen de 02 sensoren alleen uitschakelen in de mapping maar de sensoren zelf niet verwijderen, weten jullie of dit kwaad kan, zelf wil ik ze eigenlijk laten zitten maar door middel van de F-L switch map ervoor zorgen dat ik alleen stationair op closed loop draai en daarbuiten gewoon op open loop en de daarbij behorende brandstof tabel.
 
Bedankt voor je reactie Folkies! Wil je die map met mij delen ter lering en vermaak:) , aankomend weekend gaat het SAS eraf en vlinderkleppen eruit. Daar ik zelf ook auto's afstel heb ik heb een dual channel handheld wideband AFR meter waarmee ik mn AFR waarden kan loggen tijdens het rijden. Het liefst wil ik hem zelf afstellen op de bank maar daarmee wacht ik tot ik overga naar een ITG filter kit. Voor nu wil ik zorgen dat het bokkerige er wat af is en zeker weten dat ik niet te arm draai.

Ik lees hier en daar ook dat mensen de 02 sensoren alleen uitschakelen in de mapping maar de sensoren zelf niet verwijderen, weten jullie of dit kwaad kan, zelf wil ik ze eigenlijk laten zitten maar door middel van de F-L switch map ervoor zorgen dat ik alleen stationair op closed loop draai en daarbuiten gewoon op open loop en de daarbij behorende brandstof tabel.

Ik kan je niet PB-en
 
Ik lees hier en daar ook dat mensen de 02 sensoren alleen uitschakelen in de mapping maar de sensoren zelf niet verwijderen, weten jullie of dit kwaad kan, zelf wil ik ze eigenlijk laten zitten maar door middel van de F-L switch map ervoor zorgen dat ik alleen stationair op closed loop draai en daarbuiten gewoon op open loop en de daarbij behorende brandstof tabel.

Voor zover ik weet is de map aangepast (het F-L switch verhaal) wanneer de O2 sensoren zijn uitgeschakeld in de map. Wanneer de O2 sensoren niet gebruikt worden overal anders dan stationair, worden de sensoren niet warm genoeg en gaan ze kapot. Daarom halen de meesten de sensoren eruit.
 
Voor zover ik weet is de map aangepast (het F-L switch verhaal) wanneer de O2 sensoren zijn uitgeschakeld in de map. Wanneer de O2 sensoren niet gebruikt worden overal anders dan stationair, worden de sensoren niet warm genoeg en gaan ze kapot. Daarom halen de meesten de sensoren eruit.

Thanks voor de info FolkieS! Ik heb je zojuist een PB gestuurd om te testen of het vanuit mijn kant wel werkt.
 
A1197E7B-321B-4544-BC9F-297651F26B82.jpeg

Vandaag de Duke en de crosser eens wat liefde gegeven. Netjes schoongemaakt en gepoetst. Tevens ook de diverse mappings van Folkmar mogen ontvangen waarvoor dank. Heb voor nu de smoothened Akra map erin geladen en de 15 min reset procedure uitgevoerd, morgen eerst deze mapping proberen en aankomende week aan de gang met de wideband AFR datalogger en de mappen van Folkmar:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan