KTM SuperDuke 990 Deel 14

Nieuwe akra stickers zitten er ook op. Omderkuipje er nog af ivm accu die aan druppellader hangt :) die uitlaat jongens.... wat een verschil!

50902735332_8905a0a8ef_b.jpg

50902735372_7286501b22_b.jpg

50902735392_540ca5a0ac_b.jpg



en oja ook nog wat vervangen :+ dat oogt ook heel anders...
50902617826_910cb7e90f_b.jpg
heb je ook al een andere map geladen? of zat die er al in?
 
990 gaat via bobines ,
1290 , zelf erop frutselen 2014/ 2016 liefst via injectie ivm met vliegende schims zegt men ..... later bwj zit ie er standaard op ! Indien geactiveerd . lees : (betalen uitknijpen van ktm )
Toevallig nog iets liggen waar de afstelling op staat ?
 
Als mijn vriend achter mij en mijn vader (1000rr 2008) rijd schijnt het wel eens te ruiken naar een olieraffinaderij O-)
Ik zou het niet weten... :+
Klopt _O- maar dat zal die van mij ook hebben. En die gebruikt ook olie. Heb afgelopen jaar er over het hele jaar een kleine 700 ml bij moeten doen, ondanks dat ie nieuwe zuiger veren enz heeft
 
Wat is er mis met de standaard vering? Ik vind ‘m juist heel strak sturen, maar misschien ben ik niks gewend. Zeker als je zo regelmatig serviced.
 
Dat vraag ik mij ook altijd af. Ik vond em altijd super goed sturen met de standaard veren.

Moet je eens op het 1290 forum kijken hoe vaak ze daar de vering aanpakken.
De 1290 stuurt als een beest, of het ligt aan mijn rijstijl |( dat ik gewoon niet meer nodig heb dan de standaard veren.
 
Een keer de boel laten servicen kan veel verschil maken.
Die van mij reed ook prima, maar nadat de boel schoongemaakt en ververst was, reed het toch een heel stuk beter!
 
Wat is er mis met de standaard vering? Ik vind ‘m juist heel strak sturen, maar misschien ben ik niks gewend. Zeker als je zo regelmatig serviced.
Nou hij is van 2008, ik denk dat sowieso achterveer wel keer geserviced mag worden en voor is ook slap, met echt een bocht hard in gaan niet het fijnste gevoel :P
 
Dat vraag ik mij ook altijd af. Ik vond em altijd super goed sturen met de standaard veren.

Moet je eens op het 1290 forum kijken hoe vaak ze daar de vering aanpakken.
De 1290 stuurt als een beest, of het ligt aan mijn rijstijl |( dat ik gewoon niet meer nodig heb dan de standaard veren.
Ik stuur wel graag hard remmend in, gewenning ??? Maar ja. Dan is het wel fijn dat je niet helemaal door je veerweg heen bent als je amper aan het remmen bent :+
 
Ik stuur wel graag hard remmend in, gewenning ??? Maar ja. Dan is het wel fijn dat je niet helemaal door je veerweg heen bent als je amper aan het remmen bent :+

Ik rem zelf amper, aangezien ik meestal alleen de motor rem gebruik. Misschien dat ik daarom de limieten wat minder tegen kom. Zo heb ik nog nooit tegen de maximale uitslag aangezeten voor zover ik weet. Wel service ik alle veringen elke 10 jaar.
 
Ben op zoek naar een nieuwe Alpinestars motorjas. Ik twijfel nu tussen wel of geen aerodynamische bobbel op de rug. Staat dit vreemd op een SD? Dat lijkt me van wel aangezien de zit vrij rechtop is. Ook heb ik nog wel eens een rugzak op - misschien geen succes? Hoor het graag als iemand hier ervaring mee heeft
 
Laatst bewerkt:
Hallo, iemand toevallig een zwarte Superduke R 990 kont liggen. Alleen het plastic heb ik genoeg aan :-) heb eventueel een witte kont om te ruilen. (Zonder schade)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan