KTM SuperDuke 990 Deel 14

Heel mooi geworden Denzell!
:}

Als je die smoke reservoirs gaat doen, bestel dan direct even 61002044100 en 69013005000 bij de ktm dealer
Als ik me niet vergis zijn dat de nummers voor Beugeltjes zonder spiegelbevestiging voor je rem en koppeling.
 
Laatst bewerkt:
... en ook gelijk maar de motor voor een groot gedeelte afgemaakt.

Nu nog even met het tweepersoons zadel terwijl ik de nieuwe eenzitter kap oranje spuit. Ben tevreden met het resultaat :)
Mooi geworden! Dacht eerst weer z'n verbouwd ding wat niet goed gaat uitpakken, maar dit ziet er toch wel heel erg strak uit!
 
Potverdikkie Denzel, dat is wel SUPER mooi geworden :]

Was daar nou ff een paar jaar eerder mee gekomen, dan had ik helemaal geen 1290 gekocht :t

Eeennnn ik vind de combinatie oranje/zwart nog steeds de mooiste kleurstelling.
100x beter dan de oranje/groen-blauwe (ik vind die echt lelluk) combinatie van de 1290.
 
Laatst bewerkt:
Deze vind ik echt dikke peurno:
ktm-1290-superduke-r-custom-featured.jpg
 
Dank voor de reacties! Ben zelf vooral blij met hoe goed het contact slot in de tank is uit gepakt :)

Deze vind ik trouwens wel goed gelukt
 

Bijlagen

  • 844A63AE-353D-4ED0-9CCA-D323B524263D.jpeg
    844A63AE-353D-4ED0-9CCA-D323B524263D.jpeg
    99,7 KB · Weergaven: 21
Goedemorgen allen! Afgelopen weekend de kogel door de kerk en overstap gemaakt van R1 2006 naar superduke 990r 2012! Wereld van verschil zeg! Aankomende zaterdag mag ik 'm ophalen bij Gebben. Schik van!
1 dingetje, ik mag nog wel wat zitvlees creëren zeg. Zijn er mensen die hun zadel hebben opgevuld oid?

Gr Dennis
 
Ik niet, in ieder geval, had een paar jaar het 2008 model, geen idee of deze een ander zadel had, maar tripjes vakantie naar het zuiden van Frankrijk waren geen probleem (tot je terug thuis was en de flitsboetes begonnen binnen te komen 🤣😅🤣)
 
Hij bedoeld het R-model, zadel is inderdaad kneiterhard!
Geen ergo seat kopen, grootste miskoop ooit. Ziet er mooi uit, maar je kan beter een custom zadel laten maken met een gel vulling.
 
Op mijn R zit ook een Powerparts ergo seat en ik kan beamen dat deze bij langere ritten voor weinig comfort zorgt 😬
 
Vreemd, het twee persoons zadel lijkt een stuk beter wat dat betreft. Ik ga maar eens expirementeren met een fiets broek ;(
 
Rembo ;( rem vloeistof reservoir binnen... beetje treurig merk maar ziet er verder prima uit voor die 10€ incl verzendkosten op Amazon.
 

Bijlagen

  • 250E8D58-422D-4085-B1C1-5FB49E0B2B7A.jpeg
    250E8D58-422D-4085-B1C1-5FB49E0B2B7A.jpeg
    117,2 KB · Weergaven: 15
Helaas is de (in Zweden verplichte, eens per twee jaar) APK niet gelukt. De nieuwe koplamp werd niet gewaardeerd. De hoogte afstelling was, met wat geluk, precies goed; maar omdat deze niet automatisch ge-leveled wordt met bijvoorbeeld een helling sensor, ben ik mooi terug gefloten. Het argument was dat een LED zo krachtig is, dat deze per se gecontroleerd moet worden. Opzich wel mee eens.. Ik was overigens niet de eerste die dit probeert, ze hadden al vaker facelifts gezien en afgekeurd.

Heb een maand de tijd om de oude koplamp terug te monteren en deze te laten zien.

Uiteraard zal ik dan beloven dat ik nooit meer de nieuwe terug zal schroeven :]

Heel vervelend die motor APK..... hopelijk word die nooit ingevoerd in NL!

Het goede nieuws is dat de nieuwe M9RR banden gelijk al goed aanvoelen. Het kan tussen mijn oren zitten maar de motor voelt nu nog beter en directer aan
 

Bijlagen

  • 2FDA0556-EA8E-40B9-9B40-DAFE93E56445.jpeg
    2FDA0556-EA8E-40B9-9B40-DAFE93E56445.jpeg
    592,1 KB · Weergaven: 16
Toch vind ik de leds strip ,wel mee vallen ( of is het dimlicht ook led bij de nieuwe lamp ? ) vindt ze op de gen 1 veller boven in .
 
Helaas is de (in Zweden verplichte, eens per twee jaar) APK niet gelukt. De nieuwe koplamp werd niet gewaardeerd. De hoogte afstelling was, met wat geluk, precies goed; maar omdat deze niet automatisch ge-leveled wordt met bijvoorbeeld een helling sensor, ben ik mooi terug gefloten. Het argument was dat een LED zo krachtig is, dat deze per se gecontroleerd moet worden. Opzich wel mee eens.. Ik was overigens niet de eerste die dit probeert, ze hadden al vaker facelifts gezien en afgekeurd.

Heb een maand de tijd om de oude koplamp terug te monteren en deze te laten zien.

Uiteraard zal ik dan beloven dat ik nooit meer de nieuwe terug zal schroeven :]

Heel vervelend die motor APK..... hopelijk word die nooit ingevoerd in NL!

Het goede nieuws is dat de nieuwe M9RR banden gelijk al goed aanvoelen. Het kan tussen mijn oren zitten maar de motor voelt nu nog beter en directer aan
Jammer denzell, maar eens in de twee jaar een half uurtje koplamp wisselen is niet het einde van de wereld toch? 😁
 
Toch vind ik de leds strip ,wel mee vallen ( of is het dimlicht ook led bij de nieuwe lamp ? ) vindt ze op de gen 1 veller boven in .

Dim en groot licht is allebei LED.

De halo “ring” is vrij zwak en is geen probleem.
 
Net zoals bij auto’s stel ik me zo voor; servo / hoeksensor op de achterbrug, en op die manier een spiegeltje in de LED verdraaien?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat ik onder de superduke Marchesini velgen heb liggen. Zijn niet de std velgen die geleverd zijn met dat model. Weet iemand hier of ze dat bewust hebben gedaan en of die lichter zijn dan std.
 
Ik zie dat ik onder de superduke Marchesini velgen heb liggen. Zijn niet de std velgen die geleverd zijn met dat model. Weet iemand hier of ze dat bewust hebben gedaan en of die lichter zijn dan std.
Heb je een foto?
De standaard wielen van de sd zijn van brembo, dat weer onder dezelfde groep valt als marchesini.
Er staat op de zijkant van een van de spaken brembo gegoten in verhoogde letters waarschijnlijk.
Afgaand op de foto van je avatar lijken het gewoon de standaard 5 spaaks wielen waar een vorige eigenaar marchesini stickers op geplakt heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan