KTM SuperDuke 990 Deel 14

Onlangs m'n wielen in de oranje kleur laten spuiten.
De 1e keer was de kleur niet goed...... vervolgens met een scanner gedaan, nu zijn ze wel gelukt
Is een hoogglans lack op de wielen, die is goed te scannen. Matte lack veel moeilijker omdat met de kijkhoek en de licht inval de kleur iets veranderd (het is wat de spuiter mij verteld heeft, ik ga dan maar weer uit van zijn expertise :+).
Je kan het zelf ook wel zien wanneer je in de zon naar het oranje kijkt, een iets andere positie geeft een andere kleur.
 
Is een hoogglans lack op de wielen, die is goed te scannen. Matte lack veel moeilijker omdat met de kijkhoek en de licht inval de kleur iets veranderd (het is wat de spuiter mij verteld heeft, ik ga dan maar weer uit van zijn expertise :+).
Je kan het zelf ook wel zien wanneer je in de zon naar het oranje kijkt, een iets andere positie geeft een andere kleur.
Oke helder..... ik probeer je enkel te helpen... succes
 
Snif;(.. vorig weekend een kleine valpartij meegemaakt met de duke, iets met een petje in de auto die m ff snel ervoor trok en zelf in de ankers moest en ik mezelf onderuit remde.
Paar kleine schades, ontzettend kut natuurlijk! Wel te fixen. Maar zit met een probleem, misschien 1 van jullie een tip? De ogen waar de schetsplaat aan bevestigd is hebben een tikkie naar binnen gehad. Hoe kan ik deze rechtbuigen? Zit zelf te denken om er een bout in te draaien en daar met een vuistje op te gaan meppen, maar denk dat de bout kromgeslagen wordt.

Thnx alvast
 
Heb de mijne met 2 alu plaatjes in de werkbank geklemd goed heet gemaakt met verstripper , stuk hout en vuisthamer en meppen maar .

Redelijk recht geworden , mat zwart erop en klaar tot ik een nieuwe vondt .
Succes.
 
Denk niet dat ik t frame in de werkbank krijg..
20220331_214814.jpg
 
Oh het frame dacht de schetsplaat 8)7

Zou het toch heet stoken en idd met een bout erin rechtmaken
Helaas gaat wel je lak er een beetje aan .
 
ik zou dat niet heet maken.
Verstelbare sleutel erover en terug trekken. Is staal, kan dat hebben.

Crescent-Adjustable-Wrench.jpg


Als je eraan kan, houten tussenblok en stevige mep met de hamer.

Nadien met draadtap doorlopen.
 
Detail opnames van de nieuwe Rembo Ali smoke reservoirs en contactslot in de tank uitsparing *O*
 

Bijlagen

  • BD9DFABF-2C2A-4EE1-A61B-ECBCE35405D1.jpeg
    BD9DFABF-2C2A-4EE1-A61B-ECBCE35405D1.jpeg
    306,1 KB · Weergaven: 53
  • D7C43DB0-FDC5-45DA-BF03-1980734D680E.jpeg
    D7C43DB0-FDC5-45DA-BF03-1980734D680E.jpeg
    264,1 KB · Weergaven: 55
Sinds 2 weken de trotse eigenaar van dit beest !
Nu op zoek naar een aftermarket uitlaat en een hoog windscherm. Als iemand nog iets in aanbieding heeft.. let me know via pm!
IMG-20220324-WA0010.jpg
 
Sinds 2 weken de trotse eigenaar van dit beest !
Nu op zoek naar een aftermarket uitlaat en een hoog windscherm. Als iemand nog iets in aanbieding heeft.. let me know via pm!Bekijk bijlage 1747293
Mooie bike! daar ga je veel plezier aan beleven. Bij die dikke akra lijn horen ook akra einddempers.

Ik heb nog een mooi setje te koop;


Mocht je interesse hebben maak ik een mooi MF prijsje
 
Mooie fiets! Dat zijn de beste uitvoeringen :+

Ziet er inderdaad erg netjes (origineel) uit! Paar mooie akrás zal hem zeker niet misstaan :)
 
Weet iemand eigenlijk of de niet -R vering kan worden afgesteld qua demping zoals de -R? Of is de suspensie echt fysiek anders? Ik merk dat ik wat stuggere demping zou willen, vind ‘m soms iets te gezapig qua vering. Overigens zijn alle keerringen, olie enz recent gereviseerd, zowel de voorvork als de achtershock.
 

Bijlagen

  • 54D1239C-8321-48C3-9C1E-ABD612AC1CFB.jpeg
    54D1239C-8321-48C3-9C1E-ABD612AC1CFB.jpeg
    33,7 KB · Weergaven: 26
  • FB9F1358-850A-4190-AEB1-C8A9EBBDD752.jpeg
    FB9F1358-850A-4190-AEB1-C8A9EBBDD752.jpeg
    268 KB · Weergaven: 26
Weet iemand eigenlijk of de niet -R vering kan worden afgesteld qua demping zoals de -R? Of is de suspensie echt fysiek anders? Ik merk dat ik wat stuggere demping zou willen, vind ‘m soms iets te gezapig qua vering. Overigens zijn alle keerringen, olie enz recent gereviseerd, zowel de voorvork als de achtershock.
Da's jammer, je had dit beter direct moeten doen , toen de de revisie uitvoerde.
Wellicht naar een specialist ?
Bij mij heeft Andre Stamsnijder toendertijd de vering op maat gemaakt.
De anti- duik er af gehaald ( ik had R uitvoering ).
Dat voldeed prima.
 
Mooie fiets! Dat zijn de beste uitvoeringen :+

Ziet er inderdaad erg netjes (origineel) uit! Paar mooie akrás zal hem zeker niet misstaan :)
Akra's zijn wel oké. Ben wel eerder voor Mivv, vind ik echt bruut. :+

Edit: heeft iemand nog wat goeie raad over welke remblokken ik het best kan steken? Is voor sportief straatgebruik & de occasionele track day.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan