KTM SuperDuke 990 Deel 14

Ook al geplaatst in te koop gevraagd en zac/ow cup, maar wegens haast ook hier:
met spoed een ecu voor een superduke 990 2007 gevraagd. Wegens circuitdag morgen.
Iemand?

Desnoods lenen voor het weekend?

Dag gecanceld. Thx
 
Laatst bewerkt:
Na Bas een tijdje geleden was ik ook aan de beurt: tijdens een van m'n laatste ritjes begon de Duke ineens in te houden vanaf 7000rpm B|
Aangezien bas exact dezelfde symptomen had was verdachte nummer 1 het brandstoffilter, dus direct een filter besteld.
Gisteren de pomp uit de tank gehaald, het pre filter schoongemaakt, en het filter na de pomp verwijderd.
Vervolgens filter in de brandstofleiding gezet die vanaf de pomp naar de tb's gaat.
aV80lCE.jpg

Vanmiddag een rondje gereden, en hij sleurt weer als vanouds de begrenzer in *O*

Ook kwam ik er een tijdje geleden tijdens een wasbeurt achter dat ik een boutje en een paar busjes van m'n onderkuip was verloren -O-
Dankzij Pepe :t de afmetingen van het busje kunnen achterhalen en op m'n werk laten draaien.
Wilde vanochtend m'n onderkuip weer monteren, draai de achterste snelsluiter vast, klettert het beugeltje op de grond |(
5d7q0ug.jpg

(Is van aluminium en is vlakbij de bevestiging afgebroken, ws metaalmoeheid)
Dus nu weer achter een paar stripjes RVS aan om nieuwe beugeltjes te maken.
Zal direct de andere kant ook maar doen.
Dus voorlopig maar weer even met originele spoiler erop.
er5UBWX.jpg
 
Laatst bewerkt:
Na Bas een tijdje geleden was ik ook aan de beurt: tijdens een van m'n laatste ritjes begon de Duke ineens in te houden vanaf 7000rpm B|
Aangezien bas exact dezelfde symptomen had was verdachte nummer 1 het brandstoffilter, dus direct een filter besteld. Gisteren de pomp uit de tank gehaald, het pre filter schoongemaakt, en het filter na de pomp verwijderd. Vervolgens filter in de brandstofleiding gezet die vanaf de pomp naar de tb's gaat. Vanmiddag een rondje gereden, en hij sleurt weer als vanouds de begrenzer in *O*
Hoeveel kilometers heeft je SuperDuke nu op de teller staan?
 
Dat is´n keurige stand voor de vervanging van´n benzinefilter. :)

Heb hem toen ik net had ook al een keer vervangen. Al was het toen preventief.
Dus hij heeft er +-25k ingezeten, weet niet uit m'n hoofd bij welke stand hij erin is gegaan toen.
 
Wel´n grappig filtertje trouwens. Heb het even opgezocht in het WPHB. :+
Kon geen vervangingsadvies/kilometerstand vinden van KTM overigens.
 
Wat me opviel bij de SuperDuke is de gloeiend oranje oplichtende bocht bij de achterste cilinder!
 
Laatst bewerkt:
Na Bas een tijdje geleden was ik ook aan de beurt: tijdens een van m'n laatste ritjes begon de Duke ineens in te houden vanaf 7000rpm B|
Aangezien bas exact dezelfde symptomen had was verdachte nummer 1 het brandstoffilter, dus direct een filter besteld.
Gisteren de pomp uit de tank gehaald, het pre filter schoongemaakt, en het filter na de pomp verwijderd.
Vervolgens filter in de brandstofleiding gezet die vanaf de pomp naar de tb's gaat.
[afbeelding]
Vanmiddag een rondje gereden, en hij sleurt weer als vanouds de begrenzer in *O*

Ook kwam ik er een tijdje geleden tijdens een wasbeurt achter dat ik een boutje en een paar busjes van m'n onderkuip was verloren -O-
Dankzij Pepe :t de afmetingen van het busje kunnen achterhalen en op m'n werk laten draaien.
Wilde vanochtend m'n onderkuip weer monteren, draai de achterste snelsluiter vast, klettert het beugeltje op de grond |(
[afbeelding]
(Is van aluminium en is vlakbij de bevestiging afgebroken, ws metaalmoeheid)
Dus nu weer achter een paar stripjes RVS aan om nieuwe beugeltjes te maken.
Zal direct de andere kant ook maar doen.
Dus voorlopig maar weer even met originele spoiler erop.
[afbeelding]
Meteen bij mij maar even alles nagekeken _O-
 
Laatst bewerkt:
Wel´n grappig filtertje trouwens. Heb het even opgezocht in het WPHB. :+
Kon geen vervangingsadvies/kilometerstand vinden van KTM overigens.

Totdat je naar de prijs gaat kijken, dan is het filtertje niet zo grappig meer B|
€69,67 voor de Filterset, en als je dan per ongeluk de o-ringen sloopt, komt er nog €42,48 bij.
Gelukkig zijn er goedkopere alternatieven.

Wat me opviel bij de SuperDuke is de gloeiend oranje oplichtende bocht bij de achterste cilinder!

Ja dat is in het donker wel mooi *D stond ooit een filmpje op SD.net van iemand die er een sigaret op aan stak :+

@pepe, niet onverstandig lijkt me. Al vermoed ik dat het breken vooral gevolg is geweest van de missende bout aan de voorkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan