KTM SuperDuke 990 Deel 14

Inmiddels doet de km teller partij het de ene dag wel, en de volgende dag weer niet. Komt er nu nog eens bovenop dat meneer niet start. Begin er behoorlijk klaar mee te raken.
 
Inmiddels doet de km teller partij het de ene dag wel, en de volgende dag weer niet. Komt er nu nog eens bovenop dat meneer niet start. Begin er behoorlijk klaar mee te raken.

Da's karakter, die van mij gaat ook van het een naar het ander :P

Olie lekkage opgelost, komt er weer koelvloeistof uitzetten.. ik laat het nu maar zo want als ik die koelvloeistof lekkage oplos zal ie wel benzine gaan lekken en daar heb ik geen zin in :+
 
mag ook die van mij kopen ;p

(joris wilt motor waar ik duo op kan rijden )

1290's worden alleen maar duurder :O (vind stiekem de nieuwe tuono ook wel mooi)
 
Als je iemand weet die op zoek is naar een knappe SD 990 uit 2005?
23.000 km
Akra’s oldschool

Motor is in zeer goede staat. Even mailen!

Ik rij er zo weinig op. Als je een liefhebber weet!???

Bedankt!!!!

luciendekker@me.com
 
Ktm start weer! Het lijkt de omval sensor te zijn. Heb die losgekoppeld en nu start ie weer prima.
 
Dit maar ff proberen om van het brandende FI lampje af te komen

full
 
Laatst bewerkt:
over karakter gesproken ik denk dat jij de SD hebt met het meeste karakter van heel nederland, maar je krijgt het ruim gecompenseerd zie ik :+
 
Laatst bewerkt:
Laatst ook een kettingspanner besteld... kon dat ding echt nergens meer vinden 🤷‍♂️
Gelukkig zijn ze maar een tientje
 
In het zwart:
CJ Designs Axle Adjuster Blocks KTM 690/950/950/990/1190 SE/ADV/Enduro 2003-2016+

Vraag me nog steeds om hoe het kan dat die dingen zo vaak breken.
Zet je je achteras vast met een momentsleutel?

Het was even zoeken, maar ik herinnerde me dat er iemand in het rc8 topic die spanners van titanium had gemaakt.
Blue rallye golf:
Blue Rallye Golf in "KTM RC8 topic deel 3"
Misschien heeft ie nog een setje?
Misschien van de wheelies? Ik hou er ook mee op. Laatst ging het bijna fout.Andere blok loopt stukken beter.
thnx voor het zoeken, ik kwam alleen oranje dingen tegen.
 
Laatst bewerkt:
Vraag over Tuneecu,

ik heb vandaag de SAS verwijderd en block off plates gemonteerd zonder resistor in de stekker omdat ik de sas uit wil schakelen met tuneecu.

Akra map geladen en bij devices voor de O2 en SAL het vinkje verwijderd.

Nu blijf ik een foutcode op de sas en po444 purching valve houden, de motor loopt verder goed op de map.

Wat doe ik nu fout of wat gaat er mis? De akramap die ik geladen heb is de KM611US0704530Map.hex OEM

Moet ik soms de europese map laden, de KM611EU0704530Map.hex OEM

Nu staat me bij dat ik iets gelezen heb dat de US map vaker deze storing blijft geven.

Wie kan me hier bij helpen?

Betreft een SD uit 2010
 
Als je een Europese SD hebt moet je de Europese map laden. De Amerikanen hebben er extra dingen opzitten voor emissie-eisen.
Het is niet voor niks dat er verschillende mappen zijn voor Europa en de VS
 
Ok, had al een vermoeden, heb niet goed opgelet met de keuze van de map, net nog iets gevonden wat overeen komt met wat jij schrijft, morgen de EU map er inzetten. Voordeel van dit foutje is wel dat je goed thuis raakt in de materie.

Bedankt voor de vlotte reactie!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan