KTM SuperDuke 990 Deel 14

De data van de orange days zijn weer bekend gemaakt:
De KTM straat dealers organiseren in de periode van eind maart t/m begin juni testdagen! Wil jij de nieuwe 2019 KTM straatmotoren testen? Dan is dit je kans! In de periode eind maart t/m begin juni organiseren de KTM dealers testdagen onder de naam KTM Orange Days. Interesse? Bekijk onderstaand de kalender, kies je dichtstbijzijnde KTM dealer en bezoek een KTM Orange Day. Iedereen is van harte welkom tussen 10:00-17:00 uur. Inschrijven voor een proefrit kan op de dag zelf vanaf 09:00 uur tot uiterlijk 16:00 uur.

Kalender*
Zaterdag 30 maart - NIWA Motorservice - Zwaagdijk
Zaterdag 6 april - JTX Racing - Cuijk
Zondag 7 april - Van Gerven Motoren - Bergeijk
Zaterdag 13 april - André Motors - Ermelo
Zaterdag 20 april - Arie Molenaar Motors - IJsselstein
Maandag 22 april - 2e Paasdag - MotoPort Rockanje - Rockanje
Zondag 28 april - Motor Centrum Eibergen -Eibergen
Vrijdag 3 mei - MotoPort Wormerveer - Wormerveer
Zaterdag 4 mei - Mulders Motoren - Veendam
Zaterdag 11 mei - Premium Motors - Apeldoorn
Zaterdag 25 mei - Hannamax Motorsport - Hedel
Zondag 26 mei - DIPI Moto - Gilze
Zaterdag 1 juni - Goedhart Motoren - Bodegraven
Zondag 2 juni - Vos Oss Motoren - Oss

De datum voor Motor Center Venlo is momenteel nog niet bekend.

Voorwaarden
- Je kunt maximaal 2 verschillende type motoren testen op de gekozen testdag.
- Je dient in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs.
- Het dragen van motorkleding is verplicht.
- Deelname is op eigen risico.

Bron: KTM Orange Days 2019: testrijden op de nieuwste KTM's
 
Onlangs ff lekker geknald in de Valencia omgeving. Met 5 heren hadden we 2x 1290 super adventure (2015 en 2018), 1x 990 SMT (mijn favoriet), een nieuwe Afrika Twin en een Tiger 800. Echt heerlijk gestuurd, wat een wegen daar
 

Bijlagen

  • 3C504F74-32E1-48AF-892D-35913D198B90.jpeg
    3C504F74-32E1-48AF-892D-35913D198B90.jpeg
    83,2 KB · Weergaven: 12
Zaterdag 1 juni - Goedhart Motoren - Bodegraven

Ga ik wel even kijkje nemen. Proefritje niet nodig, nog meer dan tevreden met de 990 SD
Nog meer mensen present?
 
Middag mensen. Wie van jullie superduke R mannen heeft nog een standaard map van de superduke R liggen ? Met de akra map rijd die wel fijn maar na een tijdje als die lekker warm is blijft die nog rond de 3 k stationair draaien Of heeft iemand een goeie tip voor mij ?
 
Hoi, ik zag dat ik jaren geleden voor t laatst wat had gepost...maar dat strookt wel met de kilometers die ik maak...🙈....ik ga dit seizoen mijn R verkopen...rij al jaren bijna niks...alleen heen en weer naar de dealer voor een beurtje....nu heb ik een vraagje mijn lampje van stuurslot brand continu...iemand enig idee??...verder mocht iemand interesse hebben in een R uit 2007...je kan mij altijd contacten...alvast bedankt✌️

Groet Toon
 
ik zit met vodden 😫, vorige vrijdag in panne gevallen, precies of ze een stok tussen mijn achterwiel staken, ineens alles vastgeslagen. Alle chance dat ik maar met 20 a 30 per uur tussen de file was aan het doorrijden, moet er niet aan denken dat het 3 minuten eerder was gebeurd, met 120 per uur 😲. Nu bang afwachten of hij nog gemaakt kan worden en of het geen weggegooid geld is dan. Vrees iets kapot/afgebroken in mijn versnellingsbak, toen ik aan de kant stond kon ik hem eerst ook niet meer vooruit duwen met de koppeling ingehouden, na wat voor en achter hebben getrokken/geduwd wel, schakelpoot leek ook niets meer te doen.
 
ik zit met vodden 😫, vorige vrijdag in panne gevallen, precies of ze een stok tussen mijn achterwiel staken, ineens alles vastgeslagen. Alle chance dat ik maar met 20 a 30 per uur tussen de file was aan het doorrijden, moet er niet aan denken dat het 3 minuten eerder was gebeurd, met 120 per uur 😲. Nu bang afwachten of hij nog gemaakt kan worden en of het geen weggegooid geld is dan. Vrees iets kapot/afgebroken in mijn versnellingsbak, toen ik aan de kant stond kon ik hem eerst ook niet meer vooruit duwen met de koppeling ingehouden, na wat voor en achter hebben getrokken/geduwd wel, schakelpoot leek ook niets meer te doen.


Tering. sterkte.;(

Lijkt idd wel aan de bak te liggen en niet aan het blok. al is er natuurlijk grote kans dat daar ook schade is ontstaan door het vast slaan van de versnellingsbak.
 
Hoi, ik zag dat ik jaren geleden voor t laatst wat had gepost...maar dat strookt wel met de kilometers die ik maak...🙈....ik ga dit seizoen mijn R verkopen...rij al jaren bijna niks...alleen heen en weer naar de dealer voor een beurtje....nu heb ik een vraagje mijn lampje van stuurslot brand continu...iemand enig idee??...verder mocht iemand interesse hebben in een R uit 2007...je kan mij altijd contacten...alvast bedankt✌

Groet Toon
Ik wist niet eens dat we daar een lampje voor hadden!
Heb je al geprobeerd hem uit te lezen met tuneEcu?
Kan er ook niks over vinden in de handleiding.
Heb je toevallig het originele Ktm alarm erin zitten?
Misschien heeft het daar mee te maken.

ik zit met vodden 😫, vorige vrijdag in panne gevallen, precies of ze een stok tussen mijn achterwiel staken, ineens alles vastgeslagen. Alle chance dat ik maar met 20 a 30 per uur tussen de file was aan het doorrijden, moet er niet aan denken dat het 3 minuten eerder was gebeurd, met 120 per uur 😲. Nu bang afwachten of hij nog gemaakt kan worden en of het geen weggegooid geld is dan. Vrees iets kapot/afgebroken in mijn versnellingsbak, toen ik aan de kant stond kon ik hem eerst ook niet meer vooruit duwen met de koppeling ingehouden, na wat voor en achter hebben getrokken/geduwd wel, schakelpoot leek ook niets meer te doen.

Dat klinkt als serieuze ellende!
Ben wel benieuwd wat er mis is, heb zoiets nog niet voorbij zien komen bij een gewone Duke.
 
Ik wist niet eens dat we daar een lampje voor hadden!
Heb je al geprobeerd hem uit te lezen met tuneEcu?
Kan er ook niks over vinden in de handleiding.
Heb je toevallig het originele Ktm alarm erin zitten?
Misschien heeft het daar mee te maken.



Dat klinkt als serieuze ellende!
Ben wel benieuwd wat er mis is, heb zoiets nog niet voorbij zien komen bij een gewone Duke.

Vrees er ook voor, normaal zou ik vandaag iets horen van de garage, hoop dat hij nog voor een schappelijke prijs te maken is, zoniet, iemand geinteresseerd in een sd van 2008 voor onderdelen? 😭
 
Hoi, ik zag dat ik jaren geleden voor t laatst wat had gepost...maar dat strookt wel met de kilometers die ik maak...🙈....ik ga dit seizoen mijn R verkopen...rij al jaren bijna niks...alleen heen en weer naar de dealer voor een beurtje....nu heb ik een vraagje mijn lampje van stuurslot brand continu...iemand enig idee??...verder mocht iemand interesse hebben in een R uit 2007...je kan mij altijd contacten...alvast bedankt✌

Groet Toon

Je PB staat uit maar heb misschien wel interesse in de Duke.
 
Ik heb gister het eerste rondje gedaan van dit jaar , was ook de test met itg filter.
Is best een boel geluid wat er vrij komt , klinkt in ieder geval sneller .
Heb nu de jermo mapping erin ,maar de herky jerk is nog nooit zo erg geweest.
 
ik zit met vodden 😫, vorige vrijdag in panne gevallen, precies of ze een stok tussen mijn achterwiel staken, ineens alles vastgeslagen. Alle chance dat ik maar met 20 a 30 per uur tussen de file was aan het doorrijden, moet er niet aan denken dat het 3 minuten eerder was gebeurd, met 120 per uur 😲. Nu bang afwachten of hij nog gemaakt kan worden en of het geen weggegooid geld is dan. Vrees iets kapot/afgebroken in mijn versnellingsbak, toen ik aan de kant stond kon ik hem eerst ook niet meer vooruit duwen met de koppeling ingehouden, na wat voor en achter hebben getrokken/geduwd wel, schakelpoot leek ook niets meer te doen.
dat klinkt miet goed, dit probleem heb ik nog nooit ergens gelezen, sterkte
 
versnellingsbak kapot, normaal morgen offerte om er een andere, 2dehandse onder te steken, ben eens benieuwd...
motorblok zelf zou niet hebben afgezien, omdat ik zo traag reed toen hij kapot ging, een geluk bij een ongeluk '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan