KTM SuperDuke 990 Deel 14

Is m'n eerste keer op de S21 en ze zijn nog niet op... Als ik het zo in kan schatten denk ik dat ze de 5-6k wel gaan halen.

Dan zal ik er net iets langer mee doen dan jij 6/7k verwacht ik dan. Schijnen ook fijne bandjes te zijn, sturen licht en veel grip maar wel een heel stuk goedkoper :+
 
Dan zal ik er net iets langer mee doen dan jij 6/7k verwacht ik dan. Schijnen ook fijne bandjes te zijn, sturen licht en veel grip maar wel een heel stuk goedkoper :+
Gaan je niet teleurstellen. Daarnaast is de prijs inderdaad ook erg netjes.

Al paar circuitdagen gehad en ook in Duitsland stevig mee doorgereden. Nog geen ''uitstapjes'' of gekkigheid gehad.
 
PS: Als jullie last hebben gehad van een uitgezette tank hoe hebben jullie dit opgelost? Hier zijn wel wat suggesties gedaan : Growing tanks: ethanol?

Wat nampus zegt
Die van mij (06) was zodanig geexpandeerd dat het voorste stukje van het montage-oog het balhoofd raakte, dit afgevijld en bijgespoten
Wat ik verder nog gedaan heb is de rubberen ring aan de binnenkant uitgesneden zodat het gat groter wordt, geeft wat meer ruimte
 
Gaan je niet teleurstellen. Daarnaast is de prijs inderdaad ook erg netjes.

Al paar circuitdagen gehad en ook in Duitsland stevig mee doorgereden. Nog geen ''uitstapjes'' of gekkigheid gehad.

Ik kan ‘t bevestigen, alleen is het vertrouwen met de SD bij mij nog (zeker de voorkant) verre van goed. Toch keer vering laten nakijken -O-
 
Ik kan ‘t bevestigen, alleen is het vertrouwen met de SD bij mij nog (zeker de voorkant) verre van goed. Toch keer vering laten nakijken -O-
Lager stuurtje probeer voor wat meer gewicht op de voorkant en wat meer vertrouwen?
😇
 
Vork doorsteken :+ ik had 10mm gaf mij een fijn gevoel aan de voorkant.
Kan ook nog, liefste breng ik de hele set weg en laat ik ‘t nakijken door iemand. Maar iets doorsteken is wel een meer simpele oplossing. Dat eerst maar eens proberen :Y
 
dat met die tank is inderdaad erg vervelend...

ik heb de gaten in de beugels van de tank iets uitgevijld zodat de tank wat verder naar achter kan... motohooligan verkoopt ze ook....
Afbeeldingsresultaat voor superduke 990 tank rear mount


ik rij pilot power en na 6 d km nog genoeg vlees, rij dan misschien ook wel niet zo gek als sommige hier. Heeft misschien wel wat te maken met de mensen die de motor korter vertand hebben? (nog meer koppel onderin..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan