KTM SuperDuke 990 Deel 14

Schermafbeelding 2019-09-17 om 08.04.32.png

Iemand enig idee waar nr 25 naast de benzinepomp/zadel op aangesloten hoort te worden? Kwam er gister achter dat deze drupt bij mij, maar kom nergens een losse slang oid tegen.
 
Bekijk bijlage 1428359
Iemand enig idee waar nr 25 naast de benzinepomp/zadel op aangesloten hoort te worden? Kwam er gister achter dat deze drupt bij mij, maar kom nergens een losse slang oid tegen.
Die overloop achterop de onderkant van de tank heeft bij mij nooit een slangetje op gezeten. Was gewoon open.
De overloop van de tankdop is die aan de voorkant, daar gaat wel een slangetje op.
Zie net dat ananas in de post boven jou hetzelfde probleem heeft. Als jij tenminste ook die haakse aansluiting bedoelde?
 
soooowwww, mogguh, lekker wakker hier. Is inderdaad hetzelfde probleem. Heb er nu een slangetje opgezet met een boutje erin.
 
Die overloop achterop de onderkant van de tank heeft bij mij nooit een slangetje op gezeten. Was gewoon open.
De overloop van de tankdop is die aan de voorkant, daar gaat wel een slangetje op.
Zie net dat ananas in de post boven jou hetzelfde probleem heeft. Als jij tenminste ook die haakse aansluiting bedoelde?

Jup
 
tja inderdaad het zelfde probleem en hoe bizar dat we het nagenoeg tegelijk hebben. Zag wel wat voorbij komen op superduke.net dat je de 2 aansluitingen effe moet doorspuiten met perslucht. Als ik effe tijd heb ga we dat eens effe doen. Tis wel een lekker veilige plek voor een benzine lekkage zo boven je uitlaat :P
 
tja inderdaad het zelfde probleem en hoe bizar dat we het nagenoeg tegelijk hebben. Zag wel wat voorbij komen op superduke.net dat je de 2 aansluitingen effe moet doorspuiten met perslucht. Als ik effe tijd heb ga we dat eens effe doen. Tis wel een lekker veilige plek voor een benzine lekkage zo boven je uitlaat :P
Nou he 😂
 
Binnenkort eerst waterpomp fixxen, daarna weer rijden. Seal wel echt gaar... en de tank lekkage nog. Ondertussen heeft m’n vent de schakelbak van z’n WR450 aan snot gereden(1500e :x ) dus.... die heeft prio gezien hij er volgende week een rit mee wil rijden _O-
 
Goedenavond even een vraagje hier voor de sd kenners. Heb een SD 990 gezien (White race) zwart/wit. Bouwjaar 2008. Nu lees ik hier dat ze vanaf 2008 een zwarte achterbrug hebben? Deze heeft een zilver kleurige. Weer iemand hoe dat zit? Ik had zelf al bedacht dat het wellicht een model 2007 zou kunnen zijn, maar volgens de gegevens in de openingspost zijn er geen witte uit 2007.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
 
Goedenavond even een vraagje hier voor de sd kenners. Heb een SD 990 gezien (White race) zwart/wit. Bouwjaar 2008. Nu lees ik hier dat ze vanaf 2008 een zwarte achterbrug hebben? Deze heeft een zilver kleurige. Weer iemand hoe dat zit? Ik had zelf al bedacht dat het wellicht een model 2007 zou kunnen zijn, maar volgens de gegevens in de openingspost zijn er geen witte uit 2007.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Misschien een 2007 fiets waar ander kuipwerk op gezet is, of een 2008 fiets waar de achterbrug van gewisseld is.
Heb je een link? Of eventueel het kenteken?
 
Ik zelf heb ook een 2007 sd in het wit. Wel met zilveren Achterbrug.
Ik vermoed dat de achterbrug ooit vervangen is door een ouder model. Zijn overigens wel gewoon iedentiek aan elkaar.
 
Bedankt ok dan zijn er dus gewoon witte SD in 2007 uitgebracht. In dat geval denk ik eerder dat het een 2007 model is. Heb geen kenteken hij staat in Duitsland.

Andere vraag in een review lees ik: Vanuit vrijstand naar 1e versnelling leverde bijna steevast een trrrr-klak op. Klopt dit? Of hadden ze gewoon een slecht exemplaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan