Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen,
Heeft iemand de S22 van Bridgestone al ervaren?
Heb toevallig vanochtend de achterste s21 van de husky vervangen voor een s22.Goedemorgen,
Heeft iemand de S22 van Bridgestone al ervaren?
Heb de s21 en vriendlief ook, echt topbandje. Veel ronder en ook meer ehm.. stuurplezier ? Bt016 wordt zo snel vierkant en is ook van zichzelf veel platter ofzo. Topband, ook met regen welGoedemorgen,
Heeft iemand de S22 van Bridgestone al ervaren?
Is die foto van voor het rijden, of heb je nog zoveel veerweg over aan de voorkant?Vandaag een dagje spelen met de SD op Assen. Valt me nog niet tegen, best stabiel ook op hogere snelheden !
ik dacht hetzelfde... heb zelf met beetje insturen de voorvork veel te snel onderin, snel eens inlezen hoe dat werktIs die foto van voor het rijden, of heb je nog zoveel veerweg over aan de voorkant?
Veer voorspanning en/of ingaande demping iets opschroeven zou ik zeggen.ik dacht hetzelfde... heb zelf met beetje insturen de voorvork veel te snel onderin, snel eens inlezen hoe dat werkt
Is die foto van voor het rijden, of heb je nog zoveel veerweg over aan de voorkant?
Je hebt dan nog aardig wat over aan de voorkant idd.Scherp ! Dit is ongeveer wat ik gebruik nu, het lijkt wel alsof de voorveren relatief zwaar zijn ten opzichte van de schokdemper. Ik ga De preload nog maar wat verder minderen. Wel vreemd dat ik de schokdemper juist alle beschikbare preload heb ingedraaid en gewoon de hele veerweg gebruik.
Of ik rem gewoon niet hard genoeg natuurlijk
Je hebt dan nog aardig wat over aan de voorkant idd.
Houd er wel rekening mee dat de maximale veerweg niet altijd tot aan de onderkant van de binnenpoot komt. Weet niet hoe dat bij de 990 zit. Kan best zijn dat er 2cm binnenpoot ongebruikt blijft als je op je maximale veerweg zit.
JajajaajaVeer voorspanning en/of ingaande demping iets opschroeven zou ik zeggen.
We horen het graag!
Update over mijn SD:
De motor lijkt prima te draaien bij een koude start. Na ca. 15 seconden beginnen de problemen (stotteren en “misfires”)
Heb de bobines door gemeten en deze geven dezelfde waardes aan (1,5 OHM). De kabelboom waar deze aan vast zit geven ook dezelfde waardes (121 kOhm)
Binnen de 15 sec worden beide uitlaten ongeveer even warm. Kan dus helaas geen onderdelen uitwisselen om te zien of het probleem verhuisd.
Dan maar de bougies vernieuwen, ook al zijn die pas 10k km oud (3jr)
Mijn idee is dat aangezien het probleem pas na 15 sec voor doet, het waarschijnlijk elektrisch en niet mechanisch is.
Overigens is het laadvoltage over het hele toeren bereik ca 13,5 - 14V.
De motor slaat af na een paar seconden stationair draaien.
Hoor graag jullie suggesties!