KTM SuperDuke 990 Deel 14

Ik vind het ook wel een gaaf ding zo omgebouwd. Maar al die losse onderdelen, is dat niet verschrikkelijk kostbaar?
 
Mijn accu is dood. Weet iemand een fatsoenlijke accu voor een fatsoenlijke prijs?
990 2005.
De accu die er in zat kost 167,- zag ik op internet. Een beetje overdreven.

Dit heb ik, prima accu
 

Bijlagen

  • 1AC88F45-49E0-4AB2-A52D-D872888EAAA5.jpeg
    1AC88F45-49E0-4AB2-A52D-D872888EAAA5.jpeg
    4,3 MB · Weergaven: 9
omdat ik af en toe met koud weer rijd had ik deze met wat hogere CCA:

En heb deze gehad, maar als je in de kou rijd zou ik dit niet doen:

Motobatt heb ik ook nog gehad, maar moest ik om de 2 jaar vervangen
 
Bekijk bijlage 1530831Wie o wie kan mij vertellen wat dit is. ??
Bij heel hard remmen met een bijna lege tank wil de brandstofpomp soms wel eens lucht pakken met stilvallen tot gevolg.
Die schuimblokken zouden dat moeten voorkomen
 
Heb ook een motobatt. Nu ongeveer 2 jaar en hij wordt door m'n optimale in conditie gehouden. Hoop dat ie het nog wel even volhoudt :)
 
Mannen.

Ik krijg met geen mogelijkheid het zadel van m'n R af. De sleutel gaat er net niet helemaal in. Ik durf niet te veel te wrikken ivm afbreken sleutel.

Kruipolie al geprobeerd.

Wat kan ik verder doen?
 
Zit er misschien vuiligheid in het slot waardoor de sleutel er niet helemaal in gaat?
Probeer eens met een ijzerdraadje in het slot te peuren en zo eventuele vuiligheid er uit te halen?
 
Kan iemand dit nog gebruiken? (Normaal) complete set bouten van het blok buitenkant, mijne destijds vervangen door rvs, of zoiets 🤔
 

Bijlagen

  • 15971341408512794265742256285108.jpg
    15971341408512794265742256285108.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 6
Ik heb nog een Remus Hexacone uitlaat in de aanbieding en een Highscore Resobox luchtfilter. De Resobox heb ik toen de tijd gekocht maar nooit geïnstalleerd... hij is inclusief de lagere velocity stacks. Bij interesse laat het me maar weten!
 
Het proef passen van de -R kont lijkt vooralsnog vrij simpel. Zelfs het originele achterlicht is (in eerste instantie) aardig bruikbaar. Denk dat ik met twee beugeltjes en een -R zadel al een heel eind kom. Als iemand een -R zadel in de aanbieding heeft hoor ik het graag. Moet wel de powerparts versie zijn, want de originele -R houd ik geen kwartier vol 😎
 

Bijlagen

  • F8FFE8CA-3E2E-4AD8-86E8-4A3A941F90DB.jpeg
    F8FFE8CA-3E2E-4AD8-86E8-4A3A941F90DB.jpeg
    1.012,6 KB · Weergaven: 9
  • 43DACE7F-755D-4C2A-9794-EF2AD0B1487A.jpeg
    43DACE7F-755D-4C2A-9794-EF2AD0B1487A.jpeg
    969,3 KB · Weergaven: 8
Zit er misschien vuiligheid in het slot waardoor de sleutel er niet helemaal in gaat?
Probeer eens met een ijzerdraadje in het slot te peuren en zo eventuele vuiligheid er uit te halen?
Uhhh....... met een ijzerdraadje in een cilinderslot peuren gaat meestal niet goed hoor.
Je beschadigd altijd het slot.
 
@denzel als ik je een tip mag geven laat een originele opnieuw bekleden. Die ergo seat is bijna net zo erg (ik voel geen verschil voor die 180 euro)
 
Goed te weten dat die PP versie geen wonderen verricht Joris, dank voor de info. Had m al bijna besteld op KTM versand.

@denuff PM gestuurd ✌️
 
Hallo Allen,

Zijn hier mensen, die tips hebben bij een versleten torque limiter?
Nieuwe set is te verkrijgen, maar dat is een modificatie setje met nieuwe deksels en al.. circa €300,-

Zijn de originele nog ergens te krijgen?


Groet
Barry
 
omdat ik af en toe met koud weer rijd had ik deze met wat hogere CCA:

En heb deze gehad, maar als je in de kou rijd zou ik dit niet doen:

Motobatt heb ik ook nog gehad, maar moest ik om de 2 jaar vervangen

Die JMT heb ik nu dus, maar hij is leeg na even op contact laten dmv de dodemansknop.
 
Hallo Allen,

Zijn hier mensen, die tips hebben bij een versleten torque limiter?
Nieuwe set is te verkrijgen, maar dat is een modificatie setje met nieuwe deksels en al.. circa €300,-

Zijn de originele nog ergens te krijgen?


Groet
Barry
kijk eens bij KTM versand:

check wel even of het de goede is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan