KTM SuperDuke 990 Deel 14

Misschien bedoelt ze een speed-triple? Die heb ik er ook naast, die rijden fantastisch en ik vind ze erg mooi, de modellen met ronde koplampen, maar komen kwa rij plezier (fun factor) niet in de buurt van een 990.
 
ik wil mijn cb1000 verkopen en terug naar en sd 990. Mochten er forum leden zijn die hun trots willen verkopen kan deze aangeboden worden via een pm.

bouwjaar 2007+
Er staat op marktplaats deze ≥ KTM super duke 990 met akrapovics - Motoren | KTM - Marktplaats.nl
Die was, toen ik em had, gewoon goed. Er zit een ITG filter op en wat modificaties aan de throttle-body en een aangepaste map gemaakt door Guy van het superduke forum.
Ze vraagt alleen wat te veel geld, daarom staat ie er al een lange tijd op.
 
Ik twijfel soms om over te stappen naar street triple .... ook leuk maar toch stuk minder lomp en dat is juist wat zo leuk is aan de SD. Hopelijk vind je snel een mooi exemplaar :Y
dat nieuwe model street triple rs is wel erg fraai!
 

Bijlagen

  • 1609407723988.png
    1609407723988.png
    471,6 KB · Weergaven: 12
Ging mij om de RX uit 2016, da's wel echt mijn favo :Y Niet mega veel power maar voor een naked best leuk en rijdt erg makkelijk.
Maar voorlopig blijf ik bij de SD hoor. Zo'n street is immers niet stoer genoeg voor mij O-)
Al eens een 1290 geprobeerd ?....... zeker de 1e serie........ stoer en ongepolijst.
 
Al eens een 1290 geprobeerd ?....... zeker de 1e serie........ stoer en ongepolijst.
Bewust nog maar niet ..... geen budget... _O-
Denk dat ik daarna helemaal niks anders meer wil. Wie weet ruilt vriendlief de Nuda een keer in tegen een 1290.... kan ik 'm af en toe ook uitlaten...
 
De 1290 gen1 komt het dichts in de buurt van de 990. Dat rijdt ook super :Y
Verschil vind ik dat de 990 iets makkelijker de bocht in te gooien is
Daar moet je met de 1290 iets meer moeite voor doen,maar als je het dan goed door hebt is er niets mooiers een echte gooi en smijt fiets,heerlijk
 
En met dat gooien en smijten is de 990 echt wel beter ! Zeker op circuit .

1290 is gewoon zijn power wat je overdonderd ,daardoor lijkt het alsof ie beter is .

Maar de fun / smile blijft natuurlijk de beste factor van ktm.})
 
En met dat gooien en smijten is de 990 echt wel beter ! Zeker op circuit .

1290 is gewoon zijn power wat je overdonderd ,daardoor lijkt het alsof ie beter is .

Maar de fun / smile blijft natuurlijk de beste factor van ktm.})
Uhhhhh..........en dit geloof je zelf ook ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan