KTM supermotard 640 LC4 bwj '05

sam07

MF'er
8 aug 2008
120
0
Hallo allemaal,

KTM Supermoto/Supermotard 640 LC 4

Datum eerste toelating september 2005
Op NL kenteken sinds 29 april 2008
40 Kw uitvoering
Huidige kilometerstand 4470 km, en daar komt niks meer bij.

Geheel originele staat, incl gereedschapset en KTM tas met boekjes
Ik heb deze motor sinds 29 april 2008 in bezit en heb er met plezier mee gereden.
Lekker wendbaar in het drukke stadsverkeer, en genoeg vermogen om lekker
te toeren op de landweggetjes.

Paar kleine minpuntjes;
- krasjes op koplampkuipje en voor spatbord.
- Krasje op de tank
- Banden mogen vervangen worden (zie foto's)

Koplampkuipje en voorspatbord kan vervangen worden indien gewenst, origineel spul kost in kleur nog geen € 100,- bijelkaar.
Banden heb ik nog niet vervangen omdat iedereen een andere voorkeur heeft, dus laat ik het over aan de volgende eigenaar.
Bij de prijs inbegrepen zijn een kan filterolie en reiniger.

aankoopfactuur van 6250,- is aanwezig

Vraagprijs € 5750,-




full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
ff kickje voordat ik ga slapen....
 
Laatst bewerkt:
hey aariekaanarie,

Nou stukjes snelweg misschien wel....andere tandwielverhouding is misschien beter, dan komt je top ook hoger.

Maar eerlijk gezegd zijn ze niet gemaakt om honderden kilometers achterelkaar op de snelweg te touren.

Ik kan je niet zeggen wat nu zijn topsnelheid is .... ik hou (hield) meer van sneller accelereren in de stad en op landweggetjes.
 
Ja ligt eraan wat voor tandwielverhouding men gemonteerd heeft.
Zoals ik al zei; ik vind trekkracht leuker als topsnelheid :]

Het is echt een mooie motor, ik weet dat het niet het seizoen is vandaar de lage prijs.
Je ziet oudere modellen voor bijna hetzelfde bedrag dussssss....

Groeten
 
prijs is prima hoor!!


ik heb de mijne voor meer geld verkocht en kijk maar eens op mototrader of marktplaats
ik zie geen goedkopere!!
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik weet het Gixxer.... alleen zijn wij denk ik de enige twee samen die het zien .... :)
Ik verlies er ook genoeg op met 1 jaar rijden maar voor minder gaat hij ook echt niet weg.

ach zal allemaal wel goedkomen .... het seizoen werkt niet echt mee
 
geduld hebben en prijs vast houden!
hier op mf wil iedereen het voor niks hebben.


staat ie ook al op mp?
daar heb je wat meer kans.
bij mij kwam de koper zo'n 200km bij mij vandaan.
 
Hallo Bolski,

De banden mogen vervangen worden, maar hoeft niet.....het is enkel de achterband die wellicht aan vervanging toe is. (zie foto's in het bericht boven)

Ikzelf ga ze iig wel vervangen mocht de motor niet verkocht zijn. Het zijn de originele fabrieksbanden nog..... en de Pirelli MT060 zijn nu echt niet de beste banden.

Ik heb de motor gekocht met 3300 km op de klok, en geloof me de hele staat van de motor laat echt zien dat hij niet meer als 4470 heeft gelopen.

Voor iedereen die door dit bericht in twijfel wordt gebracht mag wat mij betreft met het originele aankoop bewijs en de motor naar de dealer afreizen waar ik hem gekocht heb.
 
Laatst bewerkt:
haha die bandjes slijten echt bij het leven. de mijn ook met 3000 kilometer er echt helemaal af. moet er wel bijvertellen dat de meeste kilometers ook op het achtwiel zijn gereden:p was trouwens wel de goedkoopste band die ik kon vinden:p maja wat wil je met arme studenten.

succes met de verkoop van de deze mooie en nette fiets
 
Terug
Bovenaan Onderaan