KTM SuperMoto op RAI of niet...?

Kire

MF veteraan
7 aug 2003
1.281
82
Rotterdam
Is er al iemand op de RAI geweest? Vroeg me af of de SuperMoto er staat op de KTM stand. Hij staat namelijk niet op de foto's van de RAI van MF (om mezelf dit weekend een grote teleurstelling te besparen)...
 
Maar wel intressant voor als je er verder dan 20 km mee wil gaan werken maar toch beetje het SM gevoel hebben (vermoed ik)
zou kunnen... maar voor woon-werk vind ik iedere leuke fiets zonde...
gewoon een saai gebakje voor nemen en daarnaast je uitleven op een echt feestbeest.... wat de 950sm natuurlijk ook zou kunnen zijn
 
zou kunnen... maar voor woon-werk vind ik iedere leuke fiets zonde...
gewoon een saai gebakje voor nemen en daarnaast je uitleven op een echt feestbeest.... wat de 950sm natuurlijk ook zou kunnen zijn


Is erg afhankelijk van hoe je dat woon-werk verkeer rijdt...

Als ik om 05.30 Brussel binnenkom met een wheelie in de wetstraat ga ik eens zo tevreden aanhet werk :P
 
Is erg afhankelijk van hoe je dat woon-werk verkeer rijdt...

Als ik om 05.30 Brussel binnenkom met een wheelie in de wetstraat ga ik eens zo tevreden aanhet werk :P


ja áls, áls, áls.....

dat is allemaal wel erg hypothetisch.... :+

kutRAI...ik kan er niet eens heen...heb vlgd week tentamenweek :( maar het schijnt er toch niet echt boeiend te zijn..

en ik wil altijd overal met mn fikken aanzitten...en dat mag daar ook al niet.
 
vind de husqvarna stand ook maar matig, dat oude 610sms hok staat er nog, de nieuwe is in geen velden of wegen te bekennen...

Sorry Jasper, maar dan heb je toch echt niet goed gekeken. Er stonden een heleboel 510's

Of bedoelde je die nieuwe replacement voor de 610? Wel vreemd dat die er niet stond
 
'De SuperMoto' omdat KTM hem zo noemt. Net als KTM haat SuperDuke zo noemt terwijl deze geen haar op de Duke lijkt maar dat terzijde - dit in tegenstelling tot de SuperMoto.. deze dus:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan