KTM sx 380

Ik vind het afgeven op KTM ook zeer vreemd. En zeker wanneer jij uit Den Haag komt. Ben wel benieuwd bij welke motorzaken jij geweest bent met jouw vragen.

Zou maar eens gaan kijken bij www.motorcrossaad.nl in Bleiswijk. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij niet op voorraad heb wat jij wilt. En mocht die het toevallig niet hebben, heeft die het binnen 2 dagen. Maar een motorcrosszaak welke geen remhendels heeft?????
 
kan me voorstellen dat als me moeder een cross zaak binnen stapt. Met de vraag of ze nog onderdelen voor een sx380 hebben, ze nee verkopen :?
 
Ik vind het afgeven op KTM ook zeer vreemd. En zeker wanneer jij uit Den Haag komt. Ben wel benieuwd bij welke motorzaken jij geweest bent met jouw vragen.

Zou maar eens gaan kijken bij www.motorcrossaad.nl in Bleiswijk. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij niet op voorraad heb wat jij wilt. En mocht die het toevallig niet hebben, heeft die het binnen 2 dagen. Maar een motorcrosszaak welke geen remhendels heeft?????

Die aad had er 2 weken voor nodig. Terwijl hij (en elke andere waar ik was) voor mijn 20 jaar oude honda er zo 1 hadden liggen.

Verder, ik heb hier op MF nog niet meegemaakt dat een technische KTM vraag een antwoord kreeg, terwijl Honda vragen vaak dezelfde dag een antwoord krijgen. De mijne staat er nu al meer dan een jaar op zonder antwoord.

Dus ik geef niet af op KTM motoren, maar wel op de leverbaarheid van onderdelen en het gebrek aan community. Nu blijkt dat buiten de randstad op een aantal plaatsen wel KTM onderdelen de volgende dag geleverd kunnen worden valt dat dus mee voor wie er in de buurt woont.

Maar ook, ik heb destijds gekeken voor een 500mx, maar bleek dat er niets meer voor te krijgen was en laten maken van bijvoorbeeld een zuiger E600 kost en ook alle andere onderdelen door handwerk onbetaalbaar zijn. Geen leuk vooruitzicht voor de ook steeds zeldzamer wordende 380's.
 
Ik vind het afgeven op KTM ook zeer vreemd. En zeker wanneer jij uit Den Haag komt. Ben wel benieuwd bij welke motorzaken jij geweest bent met jouw vragen.

Zou maar eens gaan kijken bij www.motorcrossaad.nl in Bleiswijk. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij niet op voorraad heb wat jij wilt. En mocht die het toevallig niet hebben, heeft die het binnen 2 dagen. Maar een motorcrosszaak welke geen remhendels heeft?????


:} :} :} :}

Amen... _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan