KTM SXF 250 - 2010

heb ook wel eens gezien dat een ktm er zo bij lag maar het frame was niet gescheurd maar de pen door het balhoofd was gebroken.heb ook wel eens een honda zo gezien,(geen omgelaste 500 maar een orginele).

en kawaha we weten het nu wel dat je geen fan bent van ktm,en dat je graag krasjes op tandwieltjes maakt om je gelijk te bewijzen. _O- hou der es over op. :X
 
heb ook wel eens gezien dat een ktm er zo bij lag maar het frame was niet gescheurd maar de pen door het balhoofd was gebroken.heb ook wel eens een honda zo gezien,(geen omgelaste 500 maar een orginele).

en kawaha we weten het nu wel dat je geen fan bent van ktm,en dat je graag krasjes op tandwieltjes maakt om je gelijk te bewijzen. _O- hou der es over op. :X

Ik hou inderdaad niet van KTM *O*
 
waarom heb je eigenlijk een kawa naam als je zo voor yamaha bent? :P


die verhalen over al jou ktm's _O-
 
_O- _O- _O-

laat m joh :)

ik ga toch geen yamaha rijden omdat dat beter is volgens een ander..

ik voel me wel heel erg onveilig nu met al die frames '(
 
waarom heb je eigenlijk een kawa naam als je zo voor yamaha bent? :P


die verhalen over al jou ktm's _O-

Omdat ik heel lang geleden een yamaha en een kawa had. Trouwens ik ben niet specifiek yamaha fan hoor. Hou ook nog van honda, aangezien ik daar een hele tijd fijn en probleemloos mee gecrosst heb.

Edit: wel mooi hoe jullie allemaal happen :W
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik heel lang geleden een yamaha en een kawa had. Trouwens ik ben niet specifiek yamaha fan hoor. Hou ook nog van honda, aangezien ik daar een hele tijd fijn en probleemloos mee gecrosst heb.

Edit: wel mooi hoe jullie allemaal happen :W

maar je hebt zoveel slechte verhalen over ktm? heb je ze zelf stiekem? of die vrienden van je en bekenden?

waarom overtuig je hun dan niet eerst voordat ze er een kopen :?
 
_O- _O- _O-

laat m joh :)

ik ga toch geen yamaha rijden omdat dat beter is volgens een ander..

ik voel me wel heel erg onveilig nu met al die frames '(
dat onveilige gevoel is het begin van het einde.
Al verkoop je die ktm en koop je een jap hoef je je daar nooit meer zorgen over te maken.
en je bent geen ktm eigenaar meer.
Dit is in mijn ogen een win win situatie *O*
 
maar je hebt zoveel slechte verhalen over ktm? heb je ze zelf stiekem? of die vrienden van je en bekenden?

waarom overtuig je hun dan niet eerst voordat ze er een kopen :?

Ik zou het iets minder serieus nemen als ik jou was :) Het is maar een internetdiscussie.

Ik vind KTM's prachtige motoren om te zien en ze zijn zeker innovatief maarja je begint je wel achter de oren te krabben als zulke frames afbreken. Maargoed aan de andere kant er zijn ook zat mensen die er perfect mee uit de voeten kunnen en er jaren plezier van hebben gehad.

Iedereen heeft zo zijn 'eigen' merk wel een beetje. Gewoon lekker rijden op wat je fijn/gaaf/geil/betrouwbaar/snel vindt. Het is wat dat betreft net als met vrouwen ;) Maar goed dat iedereen een andere mening heeft anders springen we allemaal op dezelfde :P

Kortom: als je maar skik hebt :)
 
dat onveilige gevoel is het begin van het einde.
Al verkoop je die ktm en koop je een jap hoef je je daar nooit meer zorgen over te maken.
en je bent geen ktm eigenaar meer.
Dit is in mijn ogen een win win situatie *O*


je hebt gelijk :')
 
Aangezien ik grotendeels dit topic toch wel verneukt heb, kan ik net zo goed hier ook een onzinnige vraag stellen. Zijn der wel eens mensen hier op MF die naar de baan Den Dungen gaan??
 
Terug
Bovenaan Onderaan