KTM SXF 250 - 2010

Haha, heb wel eens gehad dat ik bij het uitkomen van de bocht het gas er op gooide en dan zat ik in eens met mijn kont in het zand en de motor was er vandoor :P.
Sterke 2takt is altijd verrassend ;)
 
Tja meningen blijven verdeeld, smaak is goesting he. Nu zal het gewoon blijken waar ik de beste voorstellen krijg...

KTM is het gemakkelijkst bij de hand, dealer zit hier bij wijze van spreken om de hoek. Voor de Kawa is het een klein half uurtje rijden...

Dus kga nu zien waar ik de beste voorstellen krijg...

Standard prijzen zijn, 6300€ voor de Kawa en 7200€ voor de KTM!!

Als er iemand in Belgie betere prijzen weet, mag je het gerust zeggen natuurlijk!!
 
of je wacht even tot 2010 dan komen ze wss wel met de compleet nieuwe modellen
De 2010's zijn al uit hoor ;) .
En denk dat er voor ktm in het model jaar 2011 nog niet veel verandering komt miss dat ze met een 350 komen maar denk niet dat ze alle veranderingen hiervan al doorvoeren in de andere modellen.
 
Idd, alle 2010 modellen zijn al uit!! Alleen dat KTM nu ook een factory versie heeft van de 250sxf...

Kga wel zien waar ik de beste deal uit kan krijgen...

Zonder weer off-topic te gaan e.d. Ik persoonlijk zou voor een kawa 250F gaan, omdat ikzelf toch meer vertrouwen heb in een jap, en ik denk dat een japanner beter is afgewerkt.

Klein detail:

Heb alleen ervaring met Yamaha's ;)

Zelf dus niet direct ervaring met andere merken, maar als je toch wekelijks of 2x per week op de cross loopt krijg je wel wat mee ;)
 
Laatst bewerkt:
ik bedoelde dus het nieuwe 350 model. De kans is nogal groot dat ze dat natuurlijk voor alle sx/exc modellen doorvoeren :D
 
Zonder weer off-topic te gaan e.d. Ik persoonlijk zou voor een kawa 250F gaan, omdat ikzelf toch meer vertrouwen heb in een jap, en ik denk dat een japanner beter is afgewerkt.

Klein detail:

Heb alleen ervaring met Yamaha's ;)

Zelf dus niet direct ervaring met andere merken, maar als je toch wekelijks of 2x per week op de cross loopt krijg je wel wat mee ;)

Tja, die KTM kost natuurlijk 900€ meer... Ik weet ergens waar ik hem kan krijgen voor 6700€, maarja helemaal in de Limburg, en van waar ik woon is dit wel een goeie 2 uur rijden dusja...

Maar als mijn dealer hier van achter de hoek, hem mij kan leveren aan die prijs, tja dan ga ik voor die KTM natuurlijk, ook voor het gemak en dan is het maar 400€ meer...

Kan hij dit niet, dan ga ik waarschijnlijk voor de Kawa...

Dusja, kga zien wat het brengt natuurlijk!!
 
ik bedoelde dus het nieuwe 350 model. De kans is nogal groot dat ze dat natuurlijk voor alle sx/exc modellen doorvoeren :D

Het 1ste jaar met een nieuw blok, kun je beter nog wat wachten tot de kinderfoutjes eruit zijn!!

Ale ja dat is mijn mening natuurlijk, en wat gaat die niet kosten? De 250SXF factory Musquin Edition gaat al 8200€ kosten...

Dat begint een beetje duur te worden voor een crossmotor vind ik! Wederom dat is natuurlijk mijn mening he...
 
Zo denk ik ook laat ze eerst de kinderziektes er maar uithalen. En ik denk dat ze het pas het jaar erop de veranderingen doorvoeren in de andere modelen net als Honda en Suzuki ook gedaan hebben met de injectie.
 
Bij Robbe staat nog een nieuwe SXF 250 2008 voor 5350.
Zal waarschijnlijk wel een eindje rijden zijn voor je.
www.robbemotoren.nl
 
Idd, dat is een heel eind voor mij...

Toch bedankt in ieder geval!

zo groot is nederland niet,het is toch zeker de moeite waard om een eindje te rijden lijkt mij?ben je 1 dag kwijt voor het ophalen,je hebt nog genoeg dagen over om er mee te rijden.
als ik goedkoop aan een motor kan komen wil ik er maar al te graag het land voor doorrijden.heb mn vorige motor ook ergens in friesland opgehaalt.kom zelf uit de achterhoek.kijk of er in de buurt een baan open is en kun je de motor gelijk inrijden,zie het als een mooi dagje uit en je komt thuis met een nieuwe motor.
 
zo groot is nederland niet,het is toch zeker de moeite waard om een eindje te rijden lijkt mij?ben je 1 dag kwijt voor het ophalen,je hebt nog genoeg dagen over om er mee te rijden.
als ik goedkoop aan een motor kan komen wil ik er maar al te graag het land voor doorrijden.heb mn vorige motor ook ergens in friesland opgehaalt.kom zelf uit de achterhoek.kijk of er in de buurt een baan open is en kun je de motor gelijk inrijden,zie het als een mooi dagje uit en je komt thuis met een nieuwe motor.

Tja kweet het wel, maar heb gelezen dat de vering vanaf model 2009 stukken beter is dan de 2008 versie!!

Maar ik heb een mailtje gestuurd voor een model 2009 dat er nog staat... Er stond geen prijs bij dus kzal het wel horen
 
En wat is het geworden, het is uiteindelijk een Kawa geworden... Ik kreeg er echt wel de mooiste deal!!

1200€ meer voor een KTM, was een beetje teveel van het goede!! Ik kreeg een hele mooi deal voor een Kawa, veel korting gekregen en nog een dikke waardebon!!

En bij KTM wilde ze er niets afdoen, alleen 10% en dat was het...
 
Terug
Bovenaan Onderaan