KTM topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
Post hier alles wat met KTM te maken heeft. Eerst pagina zoals gebruikelijk een foto van jou op je KTM. :)

Mijn bijdrage:

full
 
p.s. heb de oorzaak gevonden waardoor de zekering bij mij eruit knalde.
De plus draad van de claxon is afgebroken dus dan zal die bloodliggende/gestripte kabel wel tegen het frame zijn gekomen en toen boem natuurlijk.. V.d. week maar eens ff fixen
 
Net ff een uurtje lopen rammen met mijn noppenbanden op de openbare weg, wel gaaf werk dus moet er nu maar een setje supermotard banden komen, zijn die er in 21/19 inch? Of moet je dan direct naar een setje SM wielen?

Wie een setje heeft mag m aanbieden, hoeft niet netjes te zijn, t is puur om wat te gummen..
 
Net ff een uurtje lopen rammen met mijn noppenbanden op de openbare weg, wel gaaf werk dus moet er nu maar een setje supermotard banden komen, zijn die er in 21/19 inch? Of moet je dan direct naar een setje SM wielen?

Wie een setje heeft mag m aanbieden, hoeft niet netjes te zijn, t is puur om wat te gummen..

Zijn wel straatbandjes in die maat, maar écht gummen en fun word het met 17inch!
 
Nee gewoon meer grip, en keus in banden. Echte serieuze plakkers voor te krijgen. En je motor staat gelijk wat verder op zn neus.
 
Net ff een uurtje lopen rammen met mijn noppenbanden op de openbare weg, wel gaaf werk dus moet er nu maar een setje supermotard banden komen, zijn die er in 21/19 inch? Of moet je dan direct naar een setje SM wielen?

Wie een setje heeft mag m aanbieden, hoeft niet netjes te zijn, t is puur om wat te gummen..


Ja die zijn er..!
 
:W Beter laat dan nooit, tis nog op de eerste pag. Een foto van deze Sua op de Curacao MX track op zijn track truck 525EXC :P

11021279_10203691590266127_3877816231656539111_n.jpg


Nog steeds verbaasd dat rondjes rijden zo verslavend is. Noppuh blijven erop! Alleen de brommer dubbeld ook als back up vervoersmiddel. Het rijdt niet zo super op de weg en de slijtage :( . Afgelopen zondag na de cross de 30 km naar huis gereden (heb geen auto..) op supermoto beest manier. Banden zijn toch af. Nu zijn alle zij-noppen ook van de voorband af. Wel lachen, vlogen alle kanten op _O-
Dus misschien maar eens een setje SM banden scoren als de geldboom weer wat is aangegroeid.

Ayo uit Curacao.
 
Stiekum toch wel nodig. Normaal rijd ik altijd vooraan met start, dat red ik nu lang niet. Maakt niet uit als ik vertrek in 2 of 3de versnelling, ik kom achteraan :(
Na grondige analyse was mijn conclusie dat 5mm rest nop het aflegt tegen verse noppuhhh.

Dus er zijn 2 sets onderweg naar hiero. Hoop dat die f#ck container snel door de douane komt. Ff aftikken (37%) en weer voor in met start.

Zal misschien passen voor op de weg. Maar ik heb maar een set wielen. Gebruikte set velgen kopen hier.... :N :N Dus moet toch serieus wat kopen, dan maar 17 inch set. Komt mijn pootje ook wat beter aan de grond.

Maar bedankt voor die linkie *D
 
Laatst bewerkt:
Iemand geïntreseerd in een zgan 530 nokkenas?
Artikelnummer: 81736010033
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan