KTM topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
14055179_1087556347997182_6678181249549441385_n.jpg





mmmmmm waar lijkt die motor toch zoveel op ?????



chinees merk.... zal KTM toch wel niet zo heel leuk vinden denk ik. lijkt wel 1op1 onderhand
 
Jep. Voordat ik 350 ging rijden had ik een 525. Heeft even geduurd voordat ik gewend was aan het hoogtoerige van de 350, maar zou nu echt nooit meer een 'zware' motor willen.

Een 450 of 500 is best leuk om te knallen door de drek, maar zodra het ook maar iets technisch wordt ben je met een 350 echt véél beter af. Mensen die denken dat dat verschil wel mee valt: rij één OTR-ronde met veel single-tracks op een 350 en je bent verkocht... :9

Het is niet voor niks dat in het buitenland amper een 450 of 500 wordt verkocht... :')
Kan het zijn dat ik jou vandaag met je ktm zag rijden bij Almere, Festival zand? Zelfde soort ktm 350 met factory go pro stickerset en zadel. Wit/oranje/blauwe arai en andre motors shirt.
 
Kan het zijn dat ik jou vandaag met je ktm zag rijden bij Almere, Festival zand? Zelfde soort ktm 350 met factory go pro stickerset en zadel. Wit/oranje/blauwe arai en andre motors shirt.

Goed gezien! 8-) Was even bij het gronddepot wezen kijken... :]
 
Ik zal een nieuw revisiesetje monteren. thanks

Heb je de vierkante 0-ring wel juist gemonteerd? Deze is licht taps en moet met de "dikste" kant in de richting van binnenkant klauw zitten. Anders dicht hij niet af onder druk en kan het cupje niet terug de klauw in als de rem losgelaten wordt.
 
Volgens mij heb ik alles wel goed gemonteerd. Kijkend in de master cilinder, waar het gaatje zit naar het reservoir, op die plek was het rubber ingesleten, maar dan ook precies in het midden van het rubber, zowel verticaal als horizontaal. Ik kon nog wel remmen maar als je de rem ingedrukt hield liep de druk langzaam weg. Ik ken nu de symtomen, als het nog een keer gebeurt ga ik wel op zoek naar een nieuwe master rem cilinder. Bedankt voor het meedenken ;-)

// voor de duidelijkheid, het is inmiddels opgelost door het monteren van een revisisetje.
 
Laatst bewerkt:
denk dat je van een chinees ook niet heel veel meer mag verwachten.
Maar het plastic gedeelte lijkt toch verdomd veel op KTM oogt zich haast alsof het 1op1 is. En daar zal KTM toch niet blij mee zijn lijkt me....
Beter toch. Nog even en ze zijn 1 op 1. Dan kun je de kappenset van de chinezen kopen, scheelt weer wat euros :+
 
Laatst bewerkt:
Mijn choke mijn 530 blijft niet hangen. Als ik hem naar buiten trek gaat die met dezelfde gang weer naar binnen toe. Zit dit hem in de choke zelf of iets in de caburateur die hem tegen moet houden?
 
Mijn choke mijn 530 blijft niet hangen. Als ik hem naar buiten trek gaat die met dezelfde gang weer naar binnen toe. Zit dit hem in de choke zelf of iets in de caburateur die hem tegen moet houden?

je kunt er een tiewrap om doen op dat zwarte deel dan blijft hij waarschijnlijk wel zitten. Had dat met mijn 450 ook. Gaat nu al een hele tijd goed.
[schijnt vaker voor te komen want ik kreeg deze tip van iemand anders.]
wel een beetje houtje touwtje oplossing uiteraard
 
Mijn choke mijn 530 blijft niet hangen. Als ik hem naar buiten trek gaat die met dezelfde gang weer naar binnen toe. Zit dit hem in de choke zelf of iets in de caburateur die hem tegen moet houden?

Inderdaad wat chilloz ook zegt,
Chokeknop uittrekken en dan dunne tiewrap eromheen, werkt heel goed.
en een stuk goedkoper dan een nieuwe knop kopen, +/- 70€.. rubber ervan is versleten.
 
Vraagje ; zijn der hier mannen bekent met de 250 2t uit 2008?
Zoja is dit een fijne fiets ? Betrouwbbaar of zeggen jullie koop wat jongers
 
Gisteren een heerlijk ochtendje gehad op de crossbaan in Rutten bij http://www.classic-offroad.frl

De brommer heeft zich uitstekend gehouden en ik heb me een paar uur uitstekend vermaakt zo voor de eerste keer in dik 10 jaar. Ernstig spierpijn, maar het smaakt naar meer :)

full
 
Laatst bewerkt:
Ben alvast op zoek naar een setje, betrap mezelf erop dat ik toch wat vaker offroad wil (vooral als de zomer straks weer voorbij is)

Ga maar eens wat verkopers benaderen en meten wat wel/niet past :D

Heb evt ook wel een paar sm wielen liggen;)
 
Altijd leuke dagen w-j, normaal zijn wij er bijna altijd.
Super om te leren ook.
 
Heb evt ook wel een paar sm wielen liggen;)

Die heb ik al ;) Vandaar dat ik op zoek was naar crosswielen. (welke ik nu ook heb gekocht paar dagen geleden :D)


Ga mijn motor maar weer eens open schroeven, de koppeling begint sinds vandaag opeens door te slippen...
 
Ligt een beetje aan het merk en waar je ze koopt. Heb zelf laatst een setje ProX koppelingsplaten gekocht voor 55 euro.
 
Ligt een beetje aan het merk en waar je ze koopt. Heb zelf laatst een setje ProX koppelingsplaten gekocht voor 55 euro.

thnx,
Dat valt nog reuze mee.

Als ik dalijk weer eens een keer kan rijden ook maar eens naar die platen kijken. ik heb deze zelf nog nooit vervangen, En heb deze motor toch al heel wat jaartjes. [2011 gekocht]
eerst zorgen dat ik weer aan t rijden kom [En dat schiet nog niet echt bepaald op helaas]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan