KTM topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier iemand nog een achterspatbord en voorspatbord van een sixdays 2015 (argentinie) liggen in nette staat?

Anders moet ik vanwege deze 2 kappen een compleet nieuwe stickerset en kappenset kopen.
 
Ik heb wel een originele nieuwe 2010/2011 voorspatbord bestickering, geen 6 days..

Hier iemand nog een achterspatbord en voorspatbord van een sixdays 2015 (argentinie) liggen in nette staat?

Anders moet ik vanwege deze 2 kappen een compleet nieuwe stickerset en kappenset kopen.
 
Wie kan mij helpen aan plaatdiktes (staal en gevoerd) van de koppeling van 500 uit 2014 :?
Mn koppeling slipt :( Vorige rit 0 last van gehad (was in polen), en daar heeft de koppeling wel afgezien. Met ff meer dan 150 uur op de klok, waarvan relatief veel met de koppeling spelen, zou het zomaar kunnen dat het tijd is voor nieuw setje gevoerde platen.
 
Hallo guys,

Ik heb sinds kort een 530 uit 2010 gekocht.
Ik wil hier graag knipperlichten op hebben.
Er zit geen knipperlichtknop op de stuurbedienning, dus deze ga ik bestellen. ( of heeft iemand deze nog liggen😎😎)
Knipperlichten heb ik al.
Mijn vraag is dus of iemand mij kan uitleggen hoe ik dit moet gaan aansluiten? Heeft iemand met knipperlichten foto's van hoe de knipperlichten aangesloten zijn misschien?

Alvast bedankt👍
 
Hallo guys,

Ik heb sinds kort een 530 uit 2010 gekocht.
Ik wil hier graag knipperlichten op hebben.
Er zit geen knipperlichtknop op de stuurbedienning, dus deze ga ik bestellen. ( of heeft iemand deze nog liggen😎😎)
Knipperlichten heb ik al.
Mijn vraag is dus of iemand mij kan uitleggen hoe ik dit moet gaan aansluiten? Heeft iemand met knipperlichten foto's van hoe de knipperlichten aangesloten zijn misschien?

Alvast bedankt👍

Waarschijnlijk hebben ze de knippers er gewoon afgetrokken en verder niks. Ze horen er origineel op. Dus als het goed is hangen de stekkers er nog aan. Koop originele stekkers en je prikt ze er zo aan.
 
Hallo guys,

Ik heb sinds kort een 530 uit 2010 gekocht.
Ik wil hier graag knipperlichten op hebben.
Er zit geen knipperlichtknop op de stuurbedienning, dus deze ga ik bestellen. ( of heeft iemand deze nog liggen😎😎)
Knipperlichten heb ik al.
Mijn vraag is dus of iemand mij kan uitleggen hoe ik dit moet gaan aansluiten? Heeft iemand met knipperlichten foto's van hoe de knipperlichten aangesloten zijn misschien?

Alvast bedankt👍

Had ik bij m'n 525 ook, alleen ontbrak daar ook de originele bekabeling. Even de originele schakelaar besteld bij KTM, toen een paar kleine led knipperlichten erbij + led knipper relais. Kabelboompje voor knipperlichten is zo gemaakt (erg makkelijk). Google maar even op knipperlicht aansluiten/kabelboom, zie je genoeg voorbeelden.
 
100mm met rijder is redelijk. zonder mag ie eigenlijk niet meer dan 35 zijn
Top, laat ik t zo.
Heb vergeten met de oude veer te meten.
Die was te slap, deze zou wat zwaar zijn, maar valt dus best mee.
Volgende week naar stefenduro bij Brussel.
Ben benieuwd !

Hoop dat de 400exc met wat zwaardere vering wat meer gaat lijken op een 300exc kwa sturen.
Stond erg slap.
Maar dat zal wel tegenvallen
 
Laatst bewerkt:
Hallo guys,

Ik heb sinds kort een 530 uit 2010 gekocht.
Ik wil hier graag knipperlichten op hebben.
Er zit geen knipperlichtknop op de stuurbedienning, dus deze ga ik bestellen. ( of heeft iemand deze nog liggen😎😎)
Knipperlichten heb ik al.
Mijn vraag is dus of iemand mij kan uitleggen hoe ik dit moet gaan aansluiten? Heeft iemand met knipperlichten foto's van hoe de knipperlichten aangesloten zijn misschien?

Alvast bedankt👍


Heb wel een schakelaar voor je liggen met knipperlicht functie :) Pm me maar
 
Dank voor jullie bericht
Ik heb even gekeken of ik de knipperlichten aan kan sluiten op mijn 530, maar..
blijkbaar is ook de kabelboom deels verwijderd?

Nr 1 is waar de knipperlichtknop wordt aangesloten?
Nr 2 is de knipperlicht relais neem ik aan?
Nr 3 is aanelkaar gebeund? 2x bruin met 1 x paars en zwart Waarvoor is dit?
Nr 4 kan iemand vertellen waarvoor dit is?
Nr 5 zit gewoon los, hoor dit?
360.jpg


ps krijg de afbeelding niet gedraaid :S + ik ben een dikke noob met elecktrische schema's
 
Laatst bewerkt:
je kan de kabel voor de knippers ook in zijn geheel verwijderen. dit stukje kabelboom kost je rond de €30,- bij de dealer en ben je in een keer klaar.
 
je kan de kabel voor de knippers ook in zijn geheel verwijderen. dit stukje kabelboom kost je rond de €30,- bij de dealer en ben je in een keer klaar.

hoe werkt dat dan. Dat lus je dan naar een stuur schakelaar en knipper en dan naar de accu ??

Mijn kabelboom is helaas ook enorm aan gebeund en zou er opzich wel knippers op willen maken. om gezeik te verkomen. Maar dat hele elctra gebeuren houdt me dus nogal tegen. Als dit met een los stuk kabelboom dus makkelijk te fiksen is zou dat enorm mooi zijn :d
 
Na veel research ben ik er uit.
Voor degene die er interesse in hebben:
Nr.1 knipperlichtschakelaar
Nr.2 knipperlicht relais
Nr.3 paars+bruin naar rechter knipperlicht. Zwart + bruin naar linker knipperlicht.
Nr.4 is optioneel voor een tripmaster die ktm aanbied.
Nr.5 is voor om toegang te krijgen tot de service stand
 
Nog mensen otr in Balkbrug gereden? Ik wel, was zeer geslaagd. Eerste rondje dikke baggerit, al snel begon de aarde op te drogen en werd het leuker en leuker. Schitterend om zo door zware bagger plakken heen te ploeteren, en vooral anderen zien stuntelen en vallen _O-

Uiteindelijk 4 x gereden :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan