KTM WP vork in dr

goedzo michel..zie je wel dat je gewoon moest zagen.

maarre...die lagerschaal krijg je maar via 1 kant van je pen af :) dus dat je het even weet...conisch enzo..

voordeel van de oude pen eruit boren is dat je kroonplaat ook niet krom kan worden door persen :)
 
goedzo michel..zie je wel dat je gewoon moest zagen.

maarre...die lagerschaal krijg je maar via 1 kant van je pen af :) dus dat je het even weet...conisch enzo..

voordeel van de oude pen eruit boren is dat je kroonplaat ook niet krom kan worden door persen :)



B| de lagerschaal jah, nog leuk verhaal was daar tussendoor nog mee bezig geweest.
Eerst beetje tikken enz, geen beweging in, toen echt mega heet gestookt en toen weer getikt, kwam er nog steeds niet af.
Maar het vervelende is, toen ik hem warm aan het stoken was, kwam er een lekkere rooklucht af, wat ik schijnbaar tijdje ingeademt hebt, heb nu al paar uur koppijn en brok in me keel zitten, dus moek even mee oppassen..

Ga zo weer verder, schuur staat nu te luchten...

Die schaal komt er wel af, binnenkort naar lagerboer toen heeft daar vast wel pers/foefje voor :)
 
Beun.

met een per die goed is gemonteerd kan je die kroonplaat helemaal niet verbuigen. alu heeft een puntsterkte van minimaal 200 nm ofzo per mm2 dus rond kan er wel een paar ton op zonder schade... |(
 
zoiets dacht ik ook al :) als je em ondersteunt vlak naast de pen en hij gaat krom doe je iets heel fout.

wel de goede kant op geperst trouwens? kan er net als de lagerschaal maar via 1 kant uit voor zover ik weet :)
 
Beun.

met een per die goed is gemonteerd kan je die kroonplaat helemaal niet verbuigen. alu heeft een puntsterkte van minimaal 200 nm ofzo per mm2 dus rond kan er wel een paar ton op zonder schade... |(

STFU met je ``beun``....
Moet ik gaan bewijzen/ een nummer geven van het bedrijf / mijzelf gaan verantwoorden ofzo tegen over ``jullie`` waarom het dus niet lukte of dat hij wel goed ondersteunt werd? Ik heb het aan mensen in dat bedrijf gevraagt die ruim weetikveel hoeveel jaar ervaring hebben en dan komen jullie met je kuttheorie-tjes aan van blabalalalaalblaa....

Ik heb ook heus wel een plaat en constructie boekje hier liggen van al die shit in theorie staat, en dan vraag je aan die mensen en zeg je nej kan je beter balbalala doen enz enz...

Ohjah nou ik toch bezig ben, stfu stefan want bouw is zelf maar eens wat IPV dat iedereen anders voor jou beunt en dat jij dan vervolgens koopt (XR???)...

Jullie nog net 18+ broekies doen mij niet zoveel, ik doe wat ik wil en ik leer er steeds meer van en meer en daarvoor vraag ik hier ook en zet ik hier ook neer wat ik doe...
Dus gewoon STFU met je ``BEUN`` en zeg hoe het beter moet, (oooohw wacht gewoon kant en klaar kopen met een paar100flappen in je poten? of gewoon geluk moeten hebben dan een crvoorvork in 1keer in een XR past???

Ik had heus tegen commentaar maar zeg dat hoe het beter kan, en ga niet dom zeggen ``BEUN`` zonder daarover enige toevoeging te hebben en daarna 1of andere zinloze theorie uit te blaren....




zoveelste keer dat ik me al aan deze onzin erger, stellete kleuters... Maybe toch maar gewoon voor mezelf houden de rest, uiteindelijke resultaat post ik wel over jaartje ofzo :)
 
oeeee iemand op zijn teentjes getrapt.... ik word ook altijd zo pissed als het niet lukt in de garage met me beunprojectje
 
hmm. je had bijvoorbeeld net als ik op het moment aan het doen ben: een kroonplaat kennen maken (hey.. grappig die SteVEN maakt wel het een en ander zelf...) Gok zo maar dat ik meer zelf heb gemaakt dan jij...
Pennetje er op de juiste manier welke ik dus uit heb getikt er uit persen, idd. de goede kant op ja :+ is de enige goed manier IMHO

Wat als je zometeen genoeg heb geboord, en de conische passing blijft steken en de pen valt er uit.. ga dat maar eens netjes wegslijpen dan
:Z

btw. heb je op school geen pers staan, dat je het liet doen bij een bedrijf :P
 
Laatst bewerkt:
je bouwmentaliteit zit iig goed michel :) maarreh...weheheh...ik moet wel lachen :) ...

gewoon schijt aan de rest hebben man :)

btw...als mijn manier werkt ....dan weet ik ook weer dat dat werkt ..ofzo :)
 
STFU met je ``beun``....
Moet ik gaan bewijzen/ een nummer geven van het bedrijf / mijzelf gaan verantwoorden ofzo tegen over ``jullie`` waarom het dus niet lukte of dat hij wel goed ondersteunt werd? Ik heb het aan mensen in dat bedrijf gevraagt die ruim weetikveel hoeveel jaar ervaring hebben en dan komen jullie met je kuttheorie-tjes aan van blabalalalaalblaa....

Ik heb ook heus wel een plaat en constructie boekje hier liggen van al die shit in theorie staat, en dan vraag je aan die mensen en zeg je nej kan je beter balbalala doen enz enz...

Ohjah nou ik toch bezig ben, stfu stefan want bouw is zelf maar eens wat IPV dat iedereen anders voor jou beunt en dat jij dan vervolgens koopt (XR???)...

Jullie nog net 18+ broekies doen mij niet zoveel, ik doe wat ik wil en ik leer er steeds meer van en meer en daarvoor vraag ik hier ook en zet ik hier ook neer wat ik doe...
Dus gewoon STFU met je ``BEUN`` en zeg hoe het beter moet, (oooohw wacht gewoon kant en klaar kopen met een paar100flappen in je poten? of gewoon geluk moeten hebben dan een crvoorvork in 1keer in een XR past???

Ik had heus tegen commentaar maar zeg dat hoe het beter kan, en ga niet dom zeggen ``BEUN`` zonder daarover enige toevoeging te hebben en daarna 1of andere zinloze theorie uit te blaren....




zoveelste keer dat ik me al aan deze onzin erger, stellete kleuters... Maybe toch maar gewoon voor mezelf houden de rest, uiteindelijke resultaat post ik wel over jaartje ofzo :)

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan