ktm530-r supermotard white,wat vinden we er van

the brain

Die hard MF'er
19 mei 2006
264
0
appingedam
heb m,n ktm haast klaar alleen de dakgoten nog in het wit,ik dacht zet hem maar op.plant hier maar meer foto,s van supermotards op leuk om te kijken.
full
 
ja vind ik wel het vermogen onderin is beter,blok is stiller schakeld lichter koppeld lichter,en stuurd super,had zelf een 525 van 2006 een keer zo,n ding getest was gelijk verkocht,kost een paar doekoes maar dan heb je ook wat.
 
Hardstikke mooie fiets, alleen ik heb er al 2 ernstig stuk gezien..... Doe mijn portie maar aan fikkie.
Gezien zelfs, dus je hebt het niet van horen zeggen? Ik ben wel nieuwsgierig want ik koop er volgende maand ook eentje (of de 450). Wat was er dan precies mee? Ik ken zelf nog geen enge verhalen maar ik heb er tijdens offroad ritten wel twee aan de kook gezien. Dat is ook wel toevallig.

On topic: Ik vind wit wel apart. Het is weer eens wat anders na al die oranje jaren maar zelf vind ik de oranje mooier maar dat is natuurlijk persoonlijk. Met SM zullen de kappen trouwens wel redelijk goed blijven maar bij offroad wordt wit vaak vrij snel lelijk.
 
Laatst bewerkt:
er is hier als het goed is iemand op het forum van wie zijn blok vast is gelopen.

(Carters,cilinder,zuiger,titanium kleppen en krukas)

Tjah, dat was ik dusss...
Maar dat blok wat mij is vastgelopen is wel anders als die 530 hoor!
De 450 en 505 heeft dubbele nokkenassen en loopt onwijs door in de toeren,
en toen kon de drijfstang het blijkbaar niet meer aan.. (+- 18uur gedraaid)
De 530 heeft een enkele nokkenas en loopt minder toeren, het blok is een doorontwikkeling van de oude 525...

Maarre Brain, ziet er leuk uit hoorzz!!
Zo wordt die van mij ook voor volgend seizoen!!

Mzzzls nog een Maarten
 
Laatst bewerkt:
Tjah, dat was ik dusss...
Maar dat blok wat mij is vastgelopen is wel anders als die 530 hoor!
De 450 en 505 heeft dubbele nokkenassen en loopt onwijs door in de toeren,
en toen kon de drijfstang het blijkbaar niet meer aan.. (+- 18uur gedraaid)
De 530 heeft een enkele nokkenas en loopt minder toeren, het blok is een doorontwikkeling van de oude 525...

Maarre Brain, ziet er leuk uit hoorzz!!
Zo wordt die van mij ook voor volgend seizoen!!

Mzzzls nog een Maarten

ik had je stukje gelezen op SMforum.nl
vreemd dat KTM niet alles vergoed heeft, vind wel dat ze een 18 uur oud blok geheel mogen vervangen, of je gewoon een compleet nieuwe fiets mogen meegeven.

of was het een probleem dat ze bij de fabriekant niet goed konden zien hoe oud het blok daadwerkelijk was..
 
Gezien zelfs, dus je hebt het niet van horen zeggen? Ik ben wel nieuwsgierig want ik koop er volgende maand ook eentje (of de 450). Wat was er dan precies mee? Ik ken zelf nog geen enge verhalen maar ik heb er tijdens offroad ritten wel twee aan de kook gezien. Dat is ook wel toevallig.

On topic: Ik vind wit wel apart. Het is weer eens wat anders na al die oranje jaren maar zelf vind ik de oranje mooier maar dat is natuurlijk persoonlijk. Met SM zullen de kappen trouwens wel redelijk goed blijven maar bij offroad wordt wit vaak vrij snel lelijk.

Ik heb gezien hoe een deel van het karter afgebroken is bij een te agressieve terugschakel naar zijn 1 (volgens mij bleef de persoon toen nog duwen op de schakelpook). Iig zag dat deel van de carter er helemaal niet sterk uit. Ik denk dat hier meer mensen last van zullen krijgen.
 
ik had je stukje gelezen op SMforum.nl
vreemd dat KTM niet alles vergoed heeft, vind wel dat ze een 18 uur oud blok geheel mogen vervangen, of je gewoon een compleet nieuwe fiets mogen meegeven.

of was het een probleem dat ze bij de fabriekant niet goed konden zien hoe oud het blok daadwerkelijk was..


een puur cross motor heeft GEEN garantie, of garantie tot aan de deur.

ik vind het heel mooi van ktm dat ze zoveel vergoed hebben.
denk dat er geen enkel merk dit nadoet op een motor zonder garantie.

en in 18 uur kan er veel gebeuren.
 
een puur cross motor heeft GEEN garantie, of garantie tot aan de deur.

ik vind het heel mooi van ktm dat ze zoveel vergoed hebben.
denk dat er geen enkel merk dit nadoet op een motor zonder garantie.

en in 18 uur kan er veel gebeuren.

je hebt ook gelijk, maar toch, tgaat ook een beetje om het gevoel als je net de nodige duiten heb gelapt voor een product waarvan je uitgaat dat het TOPkwaliteid is.
 
een puur cross motor heeft GEEN garantie, of garantie tot aan de deur.

ik vind het heel mooi van ktm dat ze zoveel vergoed hebben.
denk dat er geen enkel merk dit nadoet op een motor zonder garantie.

en in 18 uur kan er veel gebeuren.

Inderdaad, was al blij dat ze dit vergoedden... *O*
Ze hebben de schade bekeken via foto's en het verhaal van de dealer,
de pest is dat ik de motor 2de hands bijna nieuw heb gekocht,
de motor was eerst van het het Van der Haar Team geweest, deze motoren worden
goed gebruikt dus.. Misschien was ie wel niet goed ingereden ofzo??
Wel had deze machine alle modificaties ondergaan..
En nu heb ik ook nog weer 3 maanden garantie op de onderdelen en ook op de vervolg schade.. *D

Ik weet wel dat als ik een Honda had gehad en deze was stuk gelopen dan was ik sowiezo de pineut geweest! Deze en alle andere spleetogen vergoeden dus helemaal nix! Voor garantie zijn ze op vakantie!! :(

Mzzls Maarten
 
had je een honda, aprilia, kawa, suzu, yama, husq (bla bla ik weet het van die garantie op circuit, maar lees maar de voorwaarden eens) dan hadden die je gewoon in de kouw laten staan.
 
husq niet hoor, i.i.g ik heb het aan een dealer gevraagt die zelf ook wedstrijden rijd en die zorgt wel dat je alles vergoed krijgt mits je de grotere beurten bij hem laat gebeuren. (dus oliebeurtjes enzo zelf doen).

alleen kwa tunen (andere nokkenas/ontsteking) word het een heel ander verhaal.
 
bij een husqvarna heb je idd twee jaar garantie bij aanschaf op een nieuwe motor, als je idd om de zoveel km een grote beurt bij de dealer laat doen (wat na vanant niet veel extras kost)
 
:9~ :} :9~

Zoiets met kenteken en ik zou elke dag ervoor gaan werken zodat ik hem deze zomer binne heb *D

Mei 2008 schaf ik hoogstwaarschijnlijk een ktm 450/525 exc in sm-trim aan :]
En dan lekker sliden in het heerlijke zeeland :Y

Mooie bike 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan