ktm530-r supermotard white,wat vinden we er van

Prachtige machine Brain!

Mocht je nog geld over hebben kun je er nog oranje Haan naven in zetten?
 
deze:

full
 
:9~ :} :9~

Zoiets met kenteken en ik zou elke dag ervoor gaan werken zodat ik hem deze zomer binne heb *D

Mei 2008 schaf ik hoogstwaarschijnlijk een ktm 450/525 exc in sm-trim aan :]
En dan lekker sliden in het heerlijke zeeland :Y

Mooie bike 8-)


is met kenteken, dus ga maar werken. :W
 
heb je toevallig ook andere vering erin gestoken
ikzelf heb een 450 exc-r vind hem wat slap met aanremmen
 
Hallo, ik ben nieuw hier. Wit plastic is zeker stoer. Zelf ook ff aan gedacht maar toen toch voor zwart/oranje gekozen met 250 SX-F graphics. Foto volgt...
 
Dank je Rokex! Zit nu step-up zadel en andere spiegel op. Heb ik nog geen foto van. Nou is-ie ECHT helemaal af.
 
Mooi ding zeg...je hebt een mailtje van me op je hotmail adres in je profiel. Heb namelijk een vraag.
 
Dank je Rokex! Zit nu step-up zadel en andere spiegel op. Heb ik nog geen foto van. Nou is-ie ECHT helemaal af.

ps. hoop niet dat je gezeik krijgt met je kentekenplaat.
Een overijverige diender zal je er op pakken.

ps. ps. Je kunt nog een kort slangetje met ventiel plaatsen op de benzinedop.
 
Laatst bewerkt:
Kort slangetje met oranje ventiel is vet maar nu kan ik de dop laten hangen als ik ga tanken. Zoek nog wel iets van een sticker die ik over "250 SX-F" kan plakken.
 
Kort slangetje met oranje ventiel is vet maar nu kan ik de dop laten hangen als ik ga tanken. Zoek nog wel iets van een sticker die ik over "250 SX-F" kan plakken.


Da's een goeie...

Ik hen nl. al twee keer gehad dat ik de dop vergeten was bij het tanken terwijl de motor op de aanhanger stond. Tank van motor vol doen...dan direct de jerrycan vol tanken...dan de dop van de motor vergeten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan