kuip beschadiging Suz. GS500e

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Ik heb een aantal maanden geleden de GS500e van iemand beschadigd met mn brommer... die had ik samen met die GS geparkeert in een schuurtje, maar de brommer was omgevallen en had met een knipperlicht een lelijke beschadiging gemaakt op de linker achterkap van de GS...de 2 stickers op die kap zijn half weg geschraapt zegmaar. Opzich niet zon probleem maar die stickers zijn rete duur! Heeft iemand een manier om dat te repareren?? Of heeft iemand een goedkope linkerachter kap liggen???
Thnx!
 
Als het erg duur is, gewoon je verzekering laten dokken ;)
Ennuh probeer eens een motorsloop ofzo voor zo\'n kap. Je zegt \'achterkap\' dus dat is standaard. Als het om een volle kuip ging had je anders contact op kunnen nemen met Techline (zie andere kuip/gs500e topic). Maargoed, het achterkapje is het dus. motorslopen zijn waarschijnlijk wel te vinden op http://motor.pagina.nl
 
Het is juist de bedoeling dat de verzekering mij en de eigenaar van die GS500 rijk maakt, dus schadevergoeding ontvangen voor nieuwe achterkap/stickers en er voor veel minder een nieuwe kap op zetten. :) :)
Heb ik al eerder gedaan: fl 1300,= winst! *D
 
Het is juist de bedoeling dat de verzekering mij en de eigenaar van die GS500 rijk maakt, dus schadevergoeding ontvangen voor nieuwe achterkap/stickers en er voor veel minder een nieuwe kap op zetten. :) :)
Heb ik al eerder gedaan: fl 1300,= winst! *D

Ja en door die oplichterij moet ik steeds meer betalen! :(
Maar kijk ook eens op marktplaats.nl bij motoren -> onderdelen ene zoek op \'GS500\'... wie weet!
 
Het is geen oplichterij. Je krijgt gewoon de schade vergoed op je bankrekening, en dan moet je zelf maar zien wat je er mee doet; of allles uitgeven aan de schade of goedkoper iets vandaan halen en de rest in je zak steken :)
 
Het is geen oplichterij. Je krijgt gewoon de schade vergoed op je bankrekening, en dan moet je zelf maar zien wat je er mee doet; of allles uitgeven aan de schade of goedkoper iets vandaan halen en de rest in je zak steken :)

En dat noemen we de zaak besodemieteren!!!
Als je nou €1000 krijgt uitgekeerd, terwijl de verzekeringsmaatschappij het met €300 had kunnen doen had dat dus €700 gescheeld.
We hebben het hier nu over jouw gevalletje, maar dit gebeurt veel vaker, en dus zijn de verzekeringspremies wel omhoog gegaan door figuren zoals jij.
Gelukkig zijn er tegenwoordig veel maatschappijen die een aankoopbon willen zien of zelf op zoek gaan naar tweedehands onderdelen, scheelt niet alleen hun een hoop geld, maar uiteindelijk ons ook (hoop ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan