Kuipdelen Fazer

sporter

MF'er
18 aug 2004
79
0
Hoogeveen
Ik wil mijn zwarte Fazer uit 99´wat versieren met kuipdelen. Ik wil er sowieso een puntkuip. Als iemand zijn fazer al heeft uitgebreid post even een foto ervan. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met al die extra kuipdelen.

Weet iemand trouwens nog een goed adresje voor het bestellen van deze kuipdelen en dan betaalbaar.

Alvast bedankt.
 
Weet er iemand wat je kunt doen aan de spiegels. Ik heb nu weinig zicht met de spiegels. Passen die van het model 2004 ook op model 99. Op site van Fazertje.nl zag ik dat je blokjes ertussen kan zetten om ze te verlengen. Waar koop je zoiets.

Thanks.
 
volgens mij moeten er ook fazer 1000 of fazer 600 2001/2002/2003 op passen.
anders kun je een ander stuur erop zetten. Dan zit je wat lager en zie je ook meer in je spiegels.
ik zou inderdaad even kijken op www.foc-u.co.uk en dan naar modifications. daar kan je alles vinden.

op de site van technline hierboven kan je blokkies bestellen zie ik. kosten alleen wel 60 euro :X
 
Ik wil mijn zwarte Fazer uit 99´wat versieren met kuipdelen. Ik wil er sowieso een puntkuip. Als iemand zijn fazer al heeft uitgebreid post even een foto ervan. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met al die extra kuipdelen.

Weet iemand trouwens nog een goed adresje voor het bestellen van deze kuipdelen en dan betaalbaar.

Alvast bedankt.

Kijk es bij MDI?
http://www.mdi-motorcycle-equipment.nl


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Terug
Bovenaan Onderaan