Kuipdelen FZR600R

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.647
113.263
Rèswèk
All 12 de delen van de FZR600R in het zwart, model 1994

Voorspatbord
Tank
Topkuip
Linker kuipdeel
Rechter kuipdeel
Onderbak
Binnenkuip
Linkerkont
Rechterkont
Duoseat cover
Linkerspiegel
Rechterspiegel

600.jpg
 
Gewoon zoeken op Aliexpress. Ik gok dat het rond de 500 € zal zijn voor een volledige set kuipdelen. Buddyseat-cover voor een CBR1000rr heb ik daar ooit gekocht voor 30€ en die paste perfect.
En als je meer zoekt is Boonstra een aanrader
 
Dank voor de tip, maar ali... het gaat om standaard origineel gestickerd spul, he...
Boonstra heb ik reeds 3 items vandaan, heb echter nog niks binnen...
 
Ali is net zo "origineel" als de rest hoor, maar ik zal mijn zoon eens vragen. Die heeft misschien nog wat contacten...
 
Sorry maar op aliexpress vind je m.i. alleen kuipdelen van recentere motoren.

Maar dit is misschien interesasant, wel race kuip



Allemaal niet origineel natuurlijk maar er is meer aanbod dan ik had gedacht!

Ebay al uitgekamt?
s-l1600.jpg


Spiegels van een YZF750R of TRX850 passen ook hè. Zijn hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga aan de gang... cq / een complete in deze kleur erbij kopen... effe afhankelijk hoe de adverteerder reageert... Er staat een hele mooie geadverteerd maar de adverteerder zegt dat hij een fransman aan de lijn krijgt als hij mij belt...
 
Voor de duidelijkheid: Alleen origineel is goed genoeg.

Verder heb ik precies zo'n kleur motor in de 1000 uitvoering, en zo een wil ik gewoon net zo hebben in de 600 uitvoering. Van die 600's heb ik er al twee van in de andere kleurstelling. Leek me dus voor de hand liggen om de 12 delen tweedehands te kopen om daarmee één in een zwarte jurk te hijsen. De prijs van zo'n motor ligt rond de 800 euro, als je al die delen bij elkaar koopt ben je twee keer zo veel kwijt... Het lag dus voor de hand zo'n motor te gaan kopen maar die vond ik maar niet... Nu heb ik er een op het oog maar de communicatie met de verkoper gaat heel stroef... ik zit nu dus een beetje in de afwachtfase...
 
Rob hoe zit het met het olieverbruik bij je fzr? Zowel 600 als 1000? En welke olie gebruik je?
 
@Dakkert Die 600's gebruiken vrijwel niets. De 1000's lusten een beetje. Het meeste rij ik op de zwarte en die doet 1 op 1600, beetje afhankelijk van de rijstijl. In het begin werd ik telkens een beetjd verrast door het rode lampje en kocht ik bij de eerste de beste pomp een liter olie waarvan er een kwart in het blok gaat en de rest via de rugzak in de helmen laarzen en smeermiddelen kast verdween. Daar staan nu dus een flesje of 7 verschillende merken. Inkluis een 4 liter canister die ik bij de zilveren 1000 kreeg. Dat stook ik gewoon op. Verversen hoeft niet, 2800 cc olie betekent dat met regelmatig bijvullen de olie bij 1 op 1600 iedere 4000 km eigenlijk ververst is, tuurlijk blijft er oude olie acthtrer em moet ik op een mooie zaterdag toch een keer filter en olie vervangen. Zuinig als ik ben stook ik die 10 liter eerst op, daarna een flush en Castrol 10w40 halfsynth erin...
 
Laatst bewerkt:
De koop is rond, ben dus niet meer op zoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan