Kuipdelen Honda cbr 600 rr

Status
Niet open voor verdere reacties.

P13T rr

MF veteraan
31 jan 2007
3.269
110
Te koop
1x kontje. €40,-
Voor model 2003-2004. Wie weet ook wel pas te maken op latere modellen

2x onderkuip voor model 2003-2004. Wie weet ook aan te passen voor latere modellen
€15,- per stuk
kunnen wat plamuur en een likje verf gebruiken.

Ook nog 2 tankcovers

1x topkuip
Hier vraag ik geen geld voor want deze is beschikbaar totdat ik genoeg ruimte in de container heb. Is nog wel te gebruiken maar heeft wat polyester nodig.


Radiator €20,-
Is lekvrij en met ventilator.
Deze komt van model 2005, maar past vast op de modellen 2003-2006


En nog een voorwielklem voor de heftafel

full
 
Laatst bewerkt:
En nog een helder ruitje, dubble bubble.
2003-2004 model
€10,-

Verkocht
full
 
Laatst bewerkt:
Ook nog een wielklem voor de heftafel. Dit van het merk HBM.
 
Goes.
Opsturen kan ook wel.
24 april op mettet kan ook
 
Hmm, Goes is net even te ver uit de richting. €30,- incl. verzenden geboden voor radiateur + dubbel bubble ruitje. :-)
 
Ik check morgen (nouja, vandaag, maar als ik weer wakker ben) even of het ruitje dan gaat passen, weet niet precies wat voor kuipen dr nu op de racer zitten. Stuur ik je daarna even een berichtje over betaling/verzending. Thnx alvast!
 
hallo, dank voor je reactie ik ben geïnteresseerd in de topkuip, onderkuip1, tankcover, en het kontje. wat is je totaal prijs, inclusief verzenden richting Apeldoorn?
mvg, yannieck
 
Laatst bewerkt:
hallo, dank voor je reactie ik ben geïnteresseerd in de topkuip, onderkuip1, tankcover, en het kontje. wat is je totaal prijs, inclusief verzenden richting Apeldoorn?
mvg, yannieck

Topkuip is al weg. Voor de rest moet ik even kijken hoe groot het pakket wordt
 
hallo, dank voor je reactie ik ben geïnteresseerd in de topkuip, onderkuip1, tankcover, en het kontje. wat is je totaal prijs, inclusief verzenden richting Apeldoorn?
mvg, yannieck

€80,- inclusief verzendkosten. Het wordt een groot pakket.
 
dat is onderkuip, kontje, tankcover,? in goede staat?

Zitten wel wat gebruiksporen op.
Tank is opgeschuurd en moet enkel nog in een kleurtje gezet te worden.
Voor het mooie de rest ook.
Ophanging is in orde.
Onderkuip 2 en een tankcover die wat polyester nodig heeft krijg je er bij
 
super verkocht bij deze misschien is het makkelijk als we even wat gegevens uitwisselen via de mail.
mijn mail adres is yannieckabrahams@gmail.com
als je mij even een mailtje stuurt met de betalings gegevens zorg ik dat alles in orde komt en geef ik je mijn adres even.
 
super verkocht bij deze misschien is het makkelijk als we even wat gegevens uitwisselen via de mail.
mijn mail adres is yannieckabrahams@gmail.com
als je mij even een mailtje stuurt met de betalings gegevens zorg ik dat alles in orde komt en geef ik je mijn adres even.
:t
Je hebt mail
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan