Kuipdelen R6 2008/2009. Nieuw en/of Schade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abe

MF veteraan
3 nov 2007
20.435
8
::1
Naar aanleiding van een schuivertje mét, en het weer toonbaar maken ván m'n huidige eigen straatfiets heb ik nog wat onderdelen over die mischien door een ander nog te gebruiken zijn.
Een aantal onderdelen zijn 100% schadevrij (nieuw!) en een aantal zijn (lichtelijk) beschadigd maar met de juiste kennis en gereedschappen nog goed te herstellen.

Óók ligt er hier nog een goed voorwiel te wachten op een nieuwe fiets doordat het wiel in een andere kleurstelling is dan m'n huidige set: Yamaha R6/R1 voorvelg '03 -> heden (zwart)

Reden dat een aantal delen nog nieuw/nooit gebruikt zijn is dat ik een compleet nieuwe set overgezet heb van een nieuwe circuitfiets en daar dus nog 't één en ander van over heb...

Eerst het nieuwe (nooit gebruikte) materiaal dan maar:

[*] Luchtinlaten links + rechts. €60,- (da's dus €30,- pér kant :+ )
[*] Stadslichtje (LED + Middendeel topkuip). €75,-
[*] Bevestingsbeugel "kont" + bevesting/mechanisme van het slotje (slotje wat er bij ligt kun je NIETS mee doen omdat je het spul dan niet meer open krijgt op de normale manier, zit er alleen bij om het zaakje bij elkaar te houden :+). €20,-
[*] Achter deel van de kont (2 delen) inclusief orgineel achterlicht (wit!!). €175,-

En de beschadigde delen:

[*] Rechter zijkant (3 delen). €100,- (=EPP, als je wil lassen/herstellen )
[*] Voorste deel kont (2 delen incl. bevestingen). €75,- (=ABS, als je wil lassen/herstellen)
[*] Rechter topkuipdeel. €25,-
[*] Koplamp Unit (NL/EU). €175,- (Koplampunit is op de bevestinginspunten gescheurd maar alle punten zitten er bij én zijn te herstellen. Lenzenset is incl. reflectoren met een klein beetje werk eventueel zó over te zetten op een importfiets vanuit de UK.

Vermelde prijzen zijn uiteraard maar vraagprijzen dus bieden met een realistisch bod mág via PM .... ;)





En uiteraard nog wat fototje's van als eerste de nieuwe onderdelen:

4pw00y.jpg


2eyhoxx.jpg


ejbx2q.jpg


2zzkaxy.jpg






ÉN 't beschadigde spul: Duidelijkere foto's van de beschadigingen kunnen uiteraard gepost worden.

10n58au.jpg


2igzqly.jpg


r076a0.jpg


2dgwf14.jpg


23sx6o7.jpg


2a8m1l1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het verkochte spul er tussenuit gehaald ..... dus alles wat hier boven vermeld staat ligt nog te wachten op een nieuwe fiets :)
 
4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


Oma kan er niet veel mee doen behalve het spul afstoffen ..... dus maar even een kickje ;)
 
Hoi Willem nog bedankt voor het duo zitje.
Tevens een schopje voor je.

Groetjes Bart.
 
Thanks voor de "Kick" en uiteraard veel plezier met je vriendin/vrouw achterop, komend seizoen :Y

En voor de rest: overige spullen zoals hierboven omschreven mógen nog weg tegen een aannemelijke bod ;)
 
In het nieuwe jaar misschien iemand die wat kan gebruiken?
 
Niemand die perongeluk z'n kuipen wat beschadigd heeft in de afgelopen weken?

Al hoop ik natuurlijk uiteraard van niet, hè ...
 
Slechte verkoopster heb ik weer aangenomen :X

Lijkt er op dat Oma liever lui dan moe is, geloof ik :+
 
Achterlicht kan eventueel ook los weg voor €60,- (incl. verzenden).

De orginele knipperlichten + taartschep houd ik liever zelf omdat m'n fiets bij inruil waarschijnlijk wel weer orgineel gemaakt gaat worden (spul heb ik inmiddels ook niet meer "dubbel", dus).
 
Laatst bewerkt:
En lijstje met spullen weer even up-2-date gemaakt zodat er alleen nog maar spullen in staan die ik nog heb. Alles wat niet in het lijstje/op de foto's staat wordt dus ook niet verkocht :+

Wel ligt er eventueel nog een 100% goed voorwiel met redelijk verse lagers te wachten op een nieuwe fiets. Yamaha R6/R1 voorvelg '03 -> heden (zwart)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan