Kuipdelen SC57 2004

12 feb 2005
19
0
Dordrecht
Ik ben op zoek naar kuipdelen voor mijn cbr1000rr 2004, het is een tricolor.

Ik ben op zoek naar het linker-, rechter boven- en onderdeel. De kleuren maken mij niet zo uit, maar de kuipdelen moeten wel heel zijn, krassen geen probleem.

Het plan is om een complete kuipdelenset te bemachtigen en deze dan te laten spuiten, een optie is de repsol uitvoering.
 
Hey,

Ik heb nog een rechter bovenstuk liggen. Kleur is wel rood. In goede staat, maar een van de bevestigingsringen is wel afgebroken (zie 2de foto).

Bij interesse moet je maar iets laten weten.

Groeten,

ps: ik ben wel van België, maar ik kan het eventueel opsturen

full
 
het is geen probleem waar je vandaan komt, ben trouwens wekelijks in Belgie, de enige voorwaarde is dat de kuipdelen heel moeten zijn. *D

Ik ben ook nog op zoek naar een koplamp van een cbr1000rr 2004

Groeten
 
Koplamp heb ik niet meer over, enkel nog het kontstuk (en daarvan is er niets afgebroken ;) )

Groeten,
 
Hallo, sinds vandaag de rechterzijde gevonden.

Ben nog wel op zoek naar de linkerzijde, dus linkerboven en onderdeel.
Als je iemand weet die deze delen heeft liggen vraag hem/haar mij dan te contacteren.

Als ik de delen compleet heb, is het de bedoeling deze in de 2006 zwarte kleur te laten spuiten.

Kan pas beginnen als ik de delen compleet heb, en ik wil dit jaar ook nog rijden, dus kom op mannen *D

Normaal ben ik te vinden op een belgisch forum, maar als ik klaar ben met de motor zal ik hier ook een wat foto's plaatsen in het CBR1000RR topic

Greetzzz Burton
 
Kijk eens ff op ebay en dan met name in Duitsland.
Staat een volledige repsol in onderdelen te koop.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan