Kuipdelen spuiten met spuitbus??

pierpower

MF'er
18 dec 2005
82
0
Hallo,

Mijn koplampunit is beschadigd na een schuivertje.

Moet ik dit met schuren en spuiten zelf doen of laten doen?

Als laat doen, wat ben ik dan kwijt? Iemand nog goed adresje ervoor in omg. Utecht?

Bedankt!
 
Je zou het zelf kunnen proberen.. laten doen kost hoop centen :X

gewoon goed schuren korrel 400..dan 600 en dan grondlaag erover..schuren met 800 of met 1000, ligt er beetje aan hoe mierenneukerig je bent.

daarna paar lagen van de gewenste kleur..stuk of 4 lagen
als het er goed uitziet kunnen er 2-3 lagen blanke lak over. mochten er nog lelijke plekjes zitte dan weer ff schuren met 800 of 1000 en dan nog een laag tot het goed is.

na het lakken ziet het er soms nog steeds niet mooi uit, maar niet getreurd... ff goed oppoetse/polijsten met commandant 4 en het is dan alsof ie als nieuw is :Y
 
Ik rijd ook met een ex schademotor.
Deze had links en rechts wat schram schade, ik kan je een advies geven laat het gewoon ff spuiten, zelf krijg je nooit de goede kleur erbij en het word nooir zoals het was.
Kosten... , ligt aan de schade maar een kleine schade met minimaal plamuur werk is denk ik zo rond de 150 euro, vaak kunnen spuiters al telefonisch een prijs indicatie geven. Ik zou gewoon ff rond gaan bellen. Ik denk altijd maar zo, de tijd die aan het spuiten besteed kan je ook besteden aan een fatsoenlijke baan en dan heb je die 150 euro zo bij elkaar. Bij een mooi resultaat ben je het geld zo vergeten :]
 
Ik rijd ook met een ex schademotor.
Deze had links en rechts wat schram schade, ik kan je een advies geven laat het gewoon ff spuiten, zelf krijg je nooit de goede kleur erbij en het word nooir zoals het was.
Kosten... , ligt aan de schade maar een kleine schade met minimaal plamuur werk is denk ik zo rond de 150 euro, vaak kunnen spuiters al telefonisch een prijs indicatie geven. Ik zou gewoon ff rond gaan bellen. Ik denk altijd maar zo, de tijd die aan het spuiten besteed kan je ook besteden aan een fatsoenlijke baan en dan heb je die 150 euro zo bij elkaar. Bij een mooi resultaat ben je het geld zo vergeten :]

wat nou als je nog studeert?? ik heb een fatsoenlijke bijbaan, maar vind t toch veel geld wat ze vragen.

ik wilde me topkuip tank en kontje zwart late spuite en dat zou me ruim 700 euro kosten... nu ben ik misschien 100 euro kwijt aan materiaal.

maa idd als je het echt super strak wilt hebbe dan moet je het laten doen door profi mense...maar daar betaal je dan ook voor :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan