Kuipruit spuiten?



thnx.

Ziet er idd wonderbaarlijk goed uit.
Ik had ook zoiets van : Dat weet ik ook niet ook met dat schuren ik denk dat blijf je zien maar dat is toch niet zo.

Ik kan het dus een ander ook wel aanraden het zo te doen.
Resultaat is gewoon goed,Dat ga je met folie nooit zo strak krijgen als dit.

Bespaar je dan dus die moeite/kosten maar. ;)
 
Ik heb het ook (laten) doen en de verf zit er nog steeds op!
full
 
Het is erg mooi geworden.


:} :} thnx :} :}

ben dr zelf ook zeer tevreden mee. Je moet er echt met je neus op zitten wil je verschil zien tussen wat al zwart was en wat ik er zelf bij gespoten heb. Das dus wel erg gaaf. Plus die uitloop heb ik zo mooi weten te behouden.

Ik wou in eerste instantie het hele onderste deel doen, Ben achteraf blij dat ik dat niet gedaan heb, Dan word de overloop zwart/transparant denk ik ook wel heel erg groot.

dit is ideaal, Maar voor bijv. racer ruitjes zou ik zelf dan wel helemaal zwart maken. [ligt ook een beetje aan het type motor/model ruitje vind ik zelf]
Maar gezien het kunstof lak is kun je er dus alles mee spuiten.

Duurste was de primer. (maar er werd mij gezegt dat je die perse nodig hebt dus dat heb ik dan toch ook maar gedaan.
De zwarte lak kun je verder op vrijwel alle ondergronden spuiten.
hout/metaal/kunstof een hele waslijst aan materialen staat er achterop waarvoor je de lak kunt gebruiken. (komt heel mooi uit want ik ben ook nog bezig met een kinder loopfietsje te maken :D ) Ook daar komen dalijk een keer de foto's van op MF (in het kinder-loopfiets topic)
 
Terug
Bovenaan Onderaan