Kuipset 2005/2006 CBR600RR

iuvenisson

Rookie
9 mrt 2020
4
0
Hoi allemaal, ik heb een CBR600RR aangeschaft met wat glijschade. Nu ben ik op zoek naar een vervangend kuipsetje en ben natuurlijk de aliexpress setjes tegengekomen. Ik ben echter op zoek naar mooi ABS materiaal en deze kleurstelling. Via wat oude forumposts kwam ik op deze site: 2005-2006 Honda CBR600RR Fairings - CBR 600RR Bodywork Hier staan de meeste wel tussen maar volgens mij deze kleurstelling niet.

Is dit een OEM of aftermarket setje?

Is het een optie om een gloss black te kopen en dan ergens stickers vandaan te halen?
 

Bijlagen

  • honda-cbr-600-rr-200454-black-red--only-12900-miles-fsh-stunning-gsxr-r6-zx6-10338-2 (1).jpg
    honda-cbr-600-rr-200454-black-red--only-12900-miles-fsh-stunning-gsxr-r6-zx6-10338-2 (1).jpg
    126 KB · Weergaven: 9
Elke kuipenset die je nieuw tegen gaat komen, is aftermarket. En als t OEM is, zie je dat wel aan de prijs.

Of een chinasetje slecht is, ligt ook een beetje aan je verwachtingspatroon. Als je een beetje handig bent en geen ontzettende perfectionist, kan het een prima optie zijn.

Wellicht is de huidige, oem kuipenset laten spuiten een goeie optie?
 
Elke kuipenset die je nieuw tegen gaat komen, is aftermarket. En als t OEM is, zie je dat wel aan de prijs.

Of een chinasetje slecht is, ligt ook een beetje aan je verwachtingspatroon. Als je een beetje handig bent en geen ontzettende perfectionist, kan het een prima optie zijn.

Wellicht is de huidige, oem kuipenset laten spuiten een goeie optie?

Bedoelde meer of het een OEM kleurstelling is. Ik kan deze kleurstelling vrijwel nergens vinden als kuipenset maar wel een hoop foto's.

Wat zou spuiten kosten? Stickers zijn aardig verkrijgbaar zeker?
 
De enige die je dat kan vertellen is degene die t gaat doen. Ligt er ook heel erg aan hoe erg de schade is.

Stickers zijn gewoon origineel te bestellen.
 
In de foto die je poste staat een PC37A (conventionele vork) maar model 2005/2006 PC37B heeft USD-vorken. Ik weet zo niet hoe dat precies zit met de kuipdelen, of die uitwisselbaar zijn.

Wellicht iets om te overwegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan