Kuipset en zit R6 2006 zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
:X , lukt niet echt , zal ik dan aankomend seizoen maar een blauwe r6 bestellen 8-) , mischien dat daar wel meer vraag naar is

Maar moet dan wel eentje zijn van 2002 of jonger want geloof dat die oudere R6-jes het momenteel niet zo goed doen in de verkoop... _O-

ligt toch niet aan de kleur blauw, of wel? |(
 
ze komen wel. geduld is schone zaak. Als je de winkelprijs weet en schade hebt gereden is dit een moi aanbod toch?
Een blauwe is ook mooi, alleen willen die bij nat weer niet recht op blijven '(

Jarno, nog ff geduld dan zitten de botjes aan elkaar en kan je de nieuwe verfkleur opgeven... })
 
ze komen wel. geduld is schone zaak. Als je de winkelprijs weet en schade hebt gereden is dit een moi aanbod toch?
Een blauwe is ook mooi, alleen willen die bij nat weer niet recht op blijven '(

Jarno, nog ff geduld dan zitten de botjes aan elkaar en kan je de nieuwe verfkleur opgeven... })

Ja oke. vanavond nog eens de set rode kuipen bekeken maar er zit geen zitje bij he?? :?
Moet ik met me kont op de accu :X :Y
 
een beetje ducktape doet wonderen!!!

wist niet dat je met gesloten zitje reed.
Maar je hebt je zadel zeker toch nog?
 
Hallo Jelmer,

Leuk startbod. Mijn prijs is ook maar een vraagprijs dus als we min of meer in het midden kunnen uitkomen dan heb je mooie spullen :)
Reageer dan even op mijn emailadres uit het profiel ( blauwe rechthoekje rechtsboven dit bericht.) dan kunnen we verder over de prijs praten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan