Kuipstickers

Sharky_Capas

MF veteraan
13 mrt 2003
2.229
1
Noord Holland
Hai,

Ik heb een vraag over kuipsickers!!
Ik heb momenteel een Fireblade. Deze had hele mooie orginele kuipstickers, echter de vorige eigenaar heeft deze stickers verwijderd ;( . Dat vond hij mooi, ik dus niet :( . Nu heb ik een site gevonden in Amerika waar men van zo'n beetje alle recente merken en modellen de orignele kuipstickers zijn te verkrijgen, echter hebben ze ook de orignele modellen in allerlei andere kleuren.

Dit bied opties voor mij, Nu kan ik mijn fireblade anders maken als de rest. Zoals het plaatje hieronder. Zulke fireblades worden niet verkocht enkel gemaakt door liefhebbers. Erg leuk als die kuipstickers ergens vandaan kan halen.

full



Echter is het probleem nu dat deze site Amerikaans is en dat ik geen contact krijg met ze. Ik probeer via dit forum te achter halen of een van jullie zo'n Sticker Fabricant in Nl weet te vinden??
Ook heb ik wel eens gehoord dat men ze kan namaken, mocht je daar een adres van hebben gaarne effies mailen.
Bij voorbaat dank
:]
 
Ik laat momenteel stickers maken voor de Husky....tekeningen liggen bij de stickerboer, je kan zelf een ontwerp maken overtrekken enz...ik hoop binnenkort wat te horen/zien hoe het eruitziet en wat de kosten worden, dan laat ik het wel ff weten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan