Kurviger route verschil tussen PC en app

LuMbErJaCk

MF'er
13 mei 2010
53
10
Alkmaar
Hoe kan het dat ik een route maak op de pc en die dan overzet d.m.v. het scannen van de QR code, dat die dan afwijkt in de app op de telefoon?
Het zal misschien ergens een instellings verschil zijn, ik heb beide helemaal doorgespit op verschillen, maar kan niks vinden.
Als meer mensen hetzelfde ervaren is het misschien wel een feature? :?
Zowel Kurviger Tourer als de app heb ik betaalde versies van.

EDIT: ik exporteerde nu het .kurviger bestand naar Google Drive. Daar opende ik het met de Kurviger app op mijn telefoon en op deze manier wordt wel de complete route overgenomen...raar dat het met de barcode dan afwijkt, het was zo makkelijk.
 

Bijlagen

  • Kurviger route App.png
    Kurviger route App.png
    200,7 KB · Weergaven: 29
  • Kurviger route PC.png
    Kurviger route PC.png
    432,8 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Ik maak een route op mijn laptop en zet de tourcode (die korte url) in een txt bestandje op mijn dropbox. Vanuit mijn dropbox open ik de tourcode op mijn mobiel. Dat gaat eigenlijk altijd goed. Met het importeren van een GPX heeft Kurviger altijd moeite. Daarvoor gebruik ik dan weer Osmand.
 
Kurivger is in principe heel consistent in de routing, maar kent ook best wel wat opties. Ik had zelf van het weekend de situatie dat de route opties per abuis aan stonden waardoor de routering geen 'main roads' mee nam op de desktop, maar wel op mobiel.

Bij het overzetten van de .kurviger bestanden wordt heel nauwkeurig de track en de route instructies opgeslagen, dus dan krijg je wat je ziet. Ik weet eigenlijk niet of dat met de kurv.gr link ook het geval is.

In het plaatje hieronder heb ik de snelwegen uitgezet en lijkt de route op wat je op de app hebt:

1652786074569.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan