kushitani motorpak

Wellicht even navraag doen bij Kobutex in Buitenpost. Ik heb ook afwijkende maten (in mijn geval de lengte) en daar hebben ze nagenoeg overal een goeie oplossing voor. Zelf heb ik een combi van IXS gevonden (die hebben ook 1-delige overalls) die in 1x goed paste.
 
Laatst bewerkt:
Kushitani is een van de topmerken naast bijv. Dane, Rukka, Arlen Ness, etc.
Redrider heeft textielen sport combi van kushitani
Ik weet niet wat ze kunnen doen in afwijkende maten?
Waarschijnlijk overbodig om te vermelden, maar bezuinig niet op comfort (en veiligheid) in kleding. slecht zittende kleding kan alle plezier in motorrijden bederven
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor maar mjk hebben echt ontwerpen uit het jaar 0.... Moeten meer valstukken erop zetten, zodat het meer een echt racepak oogt... Vind de uitstraling niet je van het!
Maar als ik niks anders kan vinden Zal ik er wel op terrecht komen vrees ik...

Die pakken van gimoto zijn wel super vet! En 1000 euries voor een maatpak is heel goed te doen... Beter dan 1800 euro bij mjk...
Heb ze in het echt gezien en het is echt heel erg mooi spul..
 
Je kunt het bij MJK toch zo gek maken als je zelf wilt? Ik ben het met TS eens dat de standaard pakken er nogal..euh...standaard uit zien. Maar ik heb zat pakken gezien die heel bruut waren! Maar goed, dat zal dan vast ook meer kosten dan een basis maatpak.

Termaat is overigens wat pakken betreft inderdaad een vette aanrader. Laatst ook geweest. Súper geholpen :} Ondanks dat ik vooraf al aangaf dat ik eigenlijk alleen maar kwam om veel te passen en nog niet direct wat te kopen. Dit heeft er overigens wel in geresulteerd dat ik daar binnenkort alsnog m'n pak ga kopen :Y
 
ik zou zeggen koop een kaartje voor de motorbeurs en kijk hoe de dealers het voor je kunnen regelen.
je kan het dan gewoon vragen bij de hoofddealers en neit bij de winkels zelf. die mensen kunnen warschijnlijk meervertellen en hoeven niet meteen ergens achterna te bellen.
maar alpinestar, dianesse en arlen ness zijn naar mijn mening wel merken die het kunnen waarmaken voor jou of dat ze al grote maten hebben voor je.

ik wens je veel succes met het zoeken van een leren combo. het is ook inderdaad veel mooier als textiel dat ben ik zoiezo met je eens
 
Verheul staat ook op de motorbeurs, kan je even goed informeren wat zij voor je kunnen betekenen...

Ik ben zelf 1,89 en 105kg en heb een een Verheul pak (géén maatpak en zit me goed)
 
Knap, mag ik dat ook zo'n glazenbol waarmij jij de TS kan zien?

Wat is dat nou voor onzin je weet zijn lengte en gewicht en jij denkt daarmee zijn postuur te kunnen bepalen?

Ik zelf weeg gemiddeld 10 kilo zwaarder dan andere gasten die ik ken van mijn lengte en leeftijd en toch ben ik niet dikker, ik sta gewoon regelmatig in de sportschool en dan kweek je wel eens wat spieren er bij of denk jij dat die niets wegen? Kortom hoe weet jij nu weer hoe TS er uit ziet?

Toen ik jouw post las dacht ik aan southpark, I'm not fat, I'm big boned!!!!! :+ twas maar even een off-topic mopje... hahaha
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gemailed met Gimoto.

Kreeg binnen 1 dag een mailtje terug (in het nederlands) met de prijs. Kangoeroeleer pak kost € 1090, Runderleer € 799.

Hallo Taerek,

U heeft alle tijd om er over na te denken, u moet zelf wel achter uw beslissing staan natuurlijk.

Enige dat ik kan zeggen is, dat als u besluit om tot aanschaf over te gaan, u een super MAAT pak ontvangt in uw eigen kleurdesign.

Die met alle Italiaanse kennis (die beschikbaar is) gemaakt gaat worden.

Met andere woorden een erg mooi/veilig en uniek Italiaans (geen Chinees of Pakistaans) pak dat ook nog eens super goed past (weet niet hoeveel u al gezocht heeft, maar met u lengte zal het niet meevallen om een goedzittend pak te vinden)

Mocht u nog vragen hebben hoor ik deze graag van u.

Dat is het laatste mailtje wat ik heb ontvangen.
 
ik ga eerst is ff kijken op de beurs of ik wat kan vinden..
heb zojuist ook contact gehad met termaat, die hadden wat 60ers hangen, en hadden een adres om te laten vermaken, dus misschien ook een optie!

maar ik vind die gimoto pakken ook wel gaaf!
en nog goed te betalen...

deze bijvoorbeeld:
rcx_07.jpg


iemand toevallig een gimoto pak in het echt gezien?
en hoe was de kwaliteit van het motorpak??
 
even een update voor wat betreft mij pakken problemen!

vandaag naar de motorbeurs geweest en enkele jassen gepast van Rev-it, alpinestars en kushitshu.. helaas zaten geen van al netjes/mooi..
echter was er ook een zeer grote stand van Damen!
ik moet zeggen, wie gaat er nou met de naam damen op zijn combi lopen, maar de kwaliteit van de pakken vond ik wel zeer netjes.. bij een maatpak kan je trouwens zelf bepalen waar je eventuele namen wilt, het is zelfs niet verplicht om uberhaupt de naam damen te laten monteren!
dus dat bied perspectieven!
en ik vond de pakken die ze hadden hangen minder "ouderwets" dan bij MJK..

voor volgende week zaterdag dan maar een afspraak gemaakt in breda om eens even te kijken naar ontwerpen en wat de mogelijkheden zijn!
ben zeer benieuwd....
 
Ik heb een Kushi pak en ik vind het super! Ben zelf 1.91 en 100 kg, maar ik kan gewoon normaal in mijn pak. Uit eindelijk voegt het pak toch wel naar je lichaam, dus wat dat betreft geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan