kushitani reflectievesten

Echt on-topic: ik heb een DANE-reflectie vest en die sluit perfect aan (met heul veul stretch).
 
_O-

Erg vermakelijke reacties maar in goede MF-traditie helaas ook errug voorspelbaar....

:W
 
_O-

Erg vermakelijke reacties maar in goede MF-traditie helaas ook errug voorspelbaar....

:W

Tja....en dát laatste kan je nou net van de motorische betrouwbaarheid van een duc niet zeggen toch? ;) :P

Maar ja, een anwb wagen valt ook best op................... :+
 
pure jaloezie hoor........voor jouw motor zou ik graag mijn hesje inleveren................. *D

Die valt door zn geluid al voldoende op. ;)
 
Tja....en dát laatste kan je nou net van de motorische betrouwbaarheid van een duc niet zeggen toch? ;) :P

Maar ja, een anwb wagen valt ook best op................... :+

Zegt de vrouw met een fazer _O- , heb je waarschijnlijk niet van jezelf O-) Zeker een kameraad en daar de vader van en daar weer een vriend van....... :W
Wat een bullshit gelul :j
 
Laatst bewerkt:
...jullie zijn me èrgens in dit topic volstrekt kwijt geraakt... B|
 
Zegt de vrouw met een fazer _O- , heb je waarschijnlijk niet van jezelf O-) Zeker een kameraad en daar de vader van en daar weer een vriend van....... :W
Wat een bullshit gelul :j

*D Nee, was eigenlijk wel degelijk op ervaring gestoeld, heb jaren met ducrijders gereden en helaas ook regelmatig met ze stilgestaan, maar in dit geval was het maar als een grapje bedoeld. Dat had je ook kunnen weten als je een opmerking verder gelezen had.

Sorry als dit zo gevoelig voor je ligt.................. :+ :j
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan