Kushitani zylon jeans

Ik zag die kushinatitani jeans hangen bij motoport. Zijn gewoon Edwin jeans, maar verstrekt. Helaas na mijn rugbescherm ervaring (Kushitani heeft dezelfde als de lidl heeft, maar dan 60 euro duurder en een kushitani sticker erop |( ) ga ik niet meer per se voor het 'merk' Kushitani.
 
Ik betaal voor een gewone spijkerbroek al dat bedrag en die slijt ook al buitensporig. Ik zou met zo'n broek niet op een rijdende motor durven....
 
Laatst bewerkt:
200% sterker dan een spijkerbroek? Daar moet je blij mee zijn als je over het asfalt schuift :X
 
Aan de reacties te lezen lijkt een zylon broek met toch geen goed idee want maar 6 meter kunnen glijden lijkt me niet ideaal ;(

Wat mij wel opvalt bij veel kevlar jeans is dat er alleen maar versteviging is aangebracht op bijvoorbeeld de knie en het zitvlak. Maar als je een glijder maakt land je dan nergens anders op ofzo? :?
 
Leuk zo'n broek die niet slijt, maar als je valt zul je toch eerst de krachten moeten opvangen --> verbrijzelde knie etc. Als je toch voor jeans wil gaan, kijk dan even bij Esquad. Is een Frans bedrijf, en die gebruiken veel steviger materiaal dan de gemiddelde jeans voor op de motor. Overigens heeft motozoom tegenwoordig jeans met knie beschermers in hun assortiment!

Veel succes in elk geval

PS. Mocht je toch al hebben bepaald om voor een bepaalde merk jeans te gaan, die niet met protectoren worden geleverd, dan raad ik je aan om knie-en scheenbeschermers te kopen uit de crosswereld, en deze dan onder je broek aantrekken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan