kushitani

dirk twinn

MF'er
13 jan 2006
102
0
joure
hallo,

ik heb bij motoport een supervet jack gezien van kushitani de TJL4. deze kost 459€
dit is na mijn idee vet duur, waar zou je dit zelfde jack goedkoper kunnen krijgen. (beurzen, meeting, buitenland oid)

bedankt
 
zie nix over kushitani bij termaat op de site


Triiiiiiinnnngggg trrriiiiinnnng

vrouw%20goed%20nieuws%20telefoon.gif
 
Volgens mij wordt Kushitani exclusief door Motoport gevoerd, de kans het ergens anders aan te treffen is dus vrijwel nihil.
 
Volgens mij wordt Kushitani exclusief door Motoport gevoerd, de kans het ergens anders aan te treffen is dus vrijwel nihil.
Ik heb zelf ook een Kushitani jas. Toen ik hem ging kopen heb ik ook op internet gekeken of ie misschien ergens voor minder te krijgen was. Maar dat viel een beetje tegen.
Motoport is inderdaad de exclusieve dealer voor NL. En in Duitsland doen ze het volgens mij ook. De prijzen in Duitsland zijn hetzelfde als hier in NL.
Soms kom je op eBay.de nog wel eens wat leuks tegen. Vaak zijn dat echter wat oudere modellen.

De prijs is inderdaad best stevig, maar de kwaliteit is daar ook naar! Ik heb nog nooit zo'n lekker jack (TJT-4) gehad. 8-)
 
tjt 4 heb ik net aangehad bij motoport leeuwarden en daarna een spool maar het verschil was idd duidelijk aanwezig in prijs en kwaliteit. mmm
ben wel beginnend motorrijder maar tis een zwart jack dus ik verwacht dat je het lang kunt dragen. :]
 
Is inderdaad prima spul en inderdaad kwaliteit betaal je.
gelukkig is het mooi zwart en kan je er elke helm en motor bij kopen dus vele jaren plezier.
Ik heb er jas, broek en handschoenen van.
let wel! als je jas broek en handschoenen koop is het afdingen van 10% korting heel gewoon!
doe er je voordeel mee
 
tjt 4 heb ik net aangehad bij motoport leeuwarden en daarna een spool maar het verschil was idd duidelijk aanwezig in prijs en kwaliteit. mmm
ben wel beginnend motorrijder maar tis een zwart jack dus ik verwacht dat je het lang kunt dragen. :]
Pas op Motoport Leeuwarden verkoopt de collectie van vorig jaar nog voor de volle prijs.
In Leek hangt het in de opruiming ,geloof een jas voor 150 euro
in Leeuwarden nog 450 :o
 
Kijk ook eens bij www.motodrome.nl voor een Rev'ít combi
goedkoper dan Kushitani en een goede kwaliteit.

Ik heb net zelf een Kushitani combi gekocht plus handschoenen en laarzen
bij Motoport Leek
er voor meer dan 1000 euro uitgegeven
maar een paar kniesliders konden er niet vanaf: Motoport Leek :r
 
ik kon idd 10 % korting krijgen bij motoport leeuwarden ik zal es ff kijken of dat nog meer kan worden. er werd mij verteld door de verkoopster dat het jack er uit ging omdat het niet goed verkocht door het simpele design, en de relatief hoge prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan