Kussentje monoseat GSXR 750

-=Erik=-

MF'er
6 jun 2007
132
0
Bellingwolde
Hallo,

Ik ben op zoek naar een kussentje voor een monoseat van een GSXR 750 uit 1991 / 1992.
Als iemand een heeft liggen zou ik hem graag willen overnemen. Als iemand een bedrijf of sloop weet die nog een heeft, dan zou ik dat ook graag willen weten O-)

35a4004.jpg


Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt! Heb Rednas een PB gestuurd.

Ben het kussentje gisteren tijdens het rijden verloren, denk dat het moeilijk is om aan een tweedehandse te komen.. :/

Af en toe komen ze wel eens langs hoor.. maar dan zelden weer in de kleur die je zoekt.. :+

Als Rednas er geen heeft voor je, kijk ik nog wel ff verder. ;)

Oh ja, en een gsxr 750 van 92 is een andere fiets dan een 91. 92 750 is een waterkoeler ( Dus met andere zit>duocover>kussentje ). 92 1100 is wel nog een oliekoeler.
 
Laatst bewerkt:
Af en toe komen ze wel eens langs hoor.. maar dan zelden weer in de kleur die je zoekt.. :+

Als Rednas er geen heeft voor je, kijk ik nog wel ff verder. ;)

Oh ja, en een gsxr 750 van 92 is een andere fiets dan een 91. 92 750 is een waterkoeler ( Dus met andere zit>duocover>kussentje ). 92 1100 is wel nog een oliekoeler.

Thanks vrind :)
Heb helaas geen losse kussens meer, die dingen zijn schaars... Heb nog wel complete covers liggen ;)
 
Af en toe komen ze wel eens langs hoor.. maar dan zelden weer in de kleur die je zoekt.. :+

Als Rednas er geen heeft voor je, kijk ik nog wel ff verder. ;)

Oh ja, en een gsxr 750 van 92 is een andere fiets dan een 91. 92 750 is een waterkoeler ( Dus met andere zit>duocover>kussentje ). 92 1100 is wel nog een oliekoeler.

Bedankt voor het meedenken ManxR! Rednas had helaas geen meer liggen. Voor de duidelijkheid: ik ben niet op zoek naar een complete duocover maar alleen naar het kussentje. Een complete duocover volstaat misschien ook indien dit niet te duur wordt..

Ik weet dat er verschil tussen zit. Ik heb een GSXR 750 uit 1992 maar het is het amerikaans model dus de laatste oliekoeler die gemaakt is.
 
Graag gedaan ;)

Misschien raak je je er met Rednas wel uit over een complete cover? ( Er wordt soms haast evenveel voor een kussentje als voor een complete cover gevraagd, kun je beter n cover in reserve hebben, lol )

Dat van het bouwjaar, ok, get it, moet je wel mee uitkijken bij je zoektocht, want de meesten weten uiteraard niet dat jij een amerikaanse 92 hebt. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan