kut aprilia

ja gechecked en hij zat wel goed om...
van die plaatjes kan je het ook niet echt lekker zien
 
ook niet altijd, mercedes gebruikt gewoon skf, maar dan niet een lager van bv 50mm maar een hoeremaat als 51 mm....
oftewel speciaal mercedes en 4X zo duur......

Als voorbeeld afdichtringen voorwielaandrijfing

maar Jasper heeft gelijk, ga bij skf langs of een andere lager boer. Het is een twee-takt die Aprilla en het zijn waarschijnlijk gewone naaldlagers... Bedenk, Aprilla maakt motoren, maar de lagers maakt skf, Aprilla koopt die ook gewoon in.

ik had al bij skf geinformeerd maar ze hadden een heleboel maar dit lager heeft een bep. speling (C4) en die hadden ze natuurlijk niet!!! :)
 
ik had al bij skf geinformeerd maar ze hadden een heleboel maar dit lager heeft een bep. speling (C4) en die hadden ze natuurlijk niet!!! :)
Ik weet niet of er bij jou in de buurt een Van Der Peil Techniek (als ik 't goed schrijf) zit, maar die kunnen jou de goede lagers geven, die zijn een stuk goedkoper dan de originele Aprilia's en kwalitatief beter.
 
mijn aprilia rs 125 bolt perfect :]

no probs @ all

Mee eens, enige problemen die ik heb gehad kunnen bij iedereen gebeuren (kapot bezine filter waardoor de slangetjes vacuum trekken :? ) of zijn "normaal" (olie langs de uitlaatbocht omdat ie rijk staat afgesteld ivm inrijden) Gewoon goed onderhouden en goeie olie gebruiken ipv rommel omdat je t anders te duur vind worden.
 
Alles kan kapot gaan en de ene dealer is de andere niet.

Maar 1 ding moet je beloven K*t en Aprillia gaan niet samen, dus ook NOOIT meer in 1 en dezelfde zin gebruiken O.K. !!!!!!!!!!!!!!
 
Dat heb ik al eens gezegd geloof ik... bestel je iets bij Aprilia NL, NIET DOEN!!!!!!!!! ga gewoon naar belgie als het er niet is!!!!!

die hebben het liggen, of binnen 2 dagen binnen.

er zit er net over de grens een, vanaf tilburg een km of 40 ofzow, helemaal nie ver...

kijk gewoon in belgie rond voor dealers (ik geloof dat www.rad.be de aprilia importeur was), kijk naar dealers... die hebben het echt zo binnen....
 
Alle lagers hebben een nummer dat staat voor het type lager.
Er zijn ook lager "handelaren". Die zijn veeeeel goedkoper // sneller.
NAP uit Zinkweg (bij Oud Beyerland) heeft vrijwel alles altijd op voorraad.
Het probleem met dealers is dat ze het via de importeur // fabriek // toeleverancier van de fabriek // lagerfabriek binnen moeten krijgen.
Kan dus veel korter // sneller.
 
Alles kan kapot gaan en de ene dealer is de andere niet.

Maar 1 ding moet je beloven K*t en Aprillia gaan niet samen, dus ook NOOIT meer in 1 en dezelfde zin gebruiken O.K. !!!!!!!!!!!!!!

sorry, zal niet meer doen. ik was te gefrustreerd dat ik niet meer kon brommeren. ik ben ook erg blij met m'n APRILIA :} , heb vandaag de boel kunnen monteren en er kwam weer een lekker 2takt geurtje uit. nu nog een tijd inrijden en dan weer lekker loos gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan