kut berlingo's

Pedor

Banned User
17 jan 2003
777
0
Wognum-zuid (zwaeg)
Ja hoor en pedor kan zich aansluiten in het inmiddels al veel te lange rijtje van pechvogels.

Heel mooi dijkweggetje met 1 gevaarlijke gelijkwaardige kruising er in, dus netjes vaart minderen en goed opletten. rood berlingotje van links, rechts niks dus hoef ik niet verder van het gas.

Dacht ik...

koekblikrijder kijkt links kijkt recht en geeft, gas :(

GO....( een heleboel gevoek en getier gecombineerd met een ijdele poging tot remmen en uitwijken).....KLAP.
...(nog meer gevloek)...

Result:
2 grote deuken in de zijkant van het koekblik ter hoogte van mijn wiel en m'n helm.

Nu het ergste
Motor waarschijnlijk zeker total los ;( , en voor mij een pijnlijke zak :( :(

Aanwonende mensen gelijk naar buiten en vragen of het goed gaat, niks gebroken etc. :} :} Jochie van een jaar of 6 kwam gelijk met een krukje naar buiten, even later doer z'n zusje gevolgd met een glas water. :} :} :} :} :} :}
(ik stond inmiddels uit woede en rasernij m'n motor al weer op de rapen).
Is het eerste wat die man zij: "Je kwam ook plotseling zo hard aanrijden" |( .
Valt een van die buurtbewoners hem in de rede dat hij alles gezien had en ik me volgens hem netjes aan de snelheid hield. :}

Is toch een bijzonder vreemd gevoel als je je trots eerst in de lucht ziet hangen en vervolgens achterop een bergingswagen weg ziet rijden '( .

Hulde voor 2 van m'n maten trouwens die hun avondeten gewoon lieten staan en met hun autoambulance 2 min. eerder dan de berger kwamen aanrijden. :} :} :}

Dus het wordt voorlopig lijdtzaam toezien naar al die :] die langs het raam van m'n kantoortje rijden '(
 
Laatst bewerkt:
Tjee..succes met de afhandeling, toch wel personalia van die buurtbewonende getuige opgenoteerd hoop ik???

(en succes met je zak', oeioeioooeeiiiiieooei......)
 
Eeej, das flink balen. '(

Wel gelijk ondertekende verklaringen op laten tekenen van die getuigen (en, beter nog, politie erbij gehad)?

Sterkte iig met de onvermijdelijke spierpijn (en de pijnlijke zak ;) ).
Tis te hopen dat het snel geregeld wordt zodat je snel weer kunt :] .
 
Gelukkig ben je zelf schadevrij. Ik heb het eerder dit jaar zelf ook gehad... auto's zijn erg hard heb ik ondekt evenals het asfalt :( .

Veel suc6
 
Bah jammer van de motor gelukkig heb je zelf nix.

Toch wel leuk van de mensen in de buurt dat ze je zo helpen :}

Ook had ik eens op de brommert dat ik stapvoets reed en werd flink afgesneden door een bejaarde, eerste wat tie zei was: "Je reed zo hard" ... ik reed stapvoets!
 
Kan me voorstellen dat je je flink klote voelt ;)

Die eerste reaktie van die koekblikker is volgens mij standaard....tis altijd de schuld van die snelheidsduivel op de motor.... |(

Succes met het herstel en de afhandeling...
 
KMS (kut met stenen)

Berlingo....tja. Beetje de volvo 340 van tegenwoordig, mannen met hoeden en zo.

Succes met herstel (van jezelf en de motor)
 
Damn man!!!! '(

Heeeeeeel vervelend.....zonder motor....gelukkig zelf niets ernstig!
Het is altijd vervelend als zoiets gebeurd door toedoen van andermans stommiteiten! |(

Verder heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes toegewenst!

Enne.....hoop dat je snel weer kan :]
 
Mooi waardeloos joh.

Succes met de afhandeling.

Wel :} :} :} :} voor dat jochie en dat meisje met het krukje en glas water.
Waar die kids toch niet aan denken zeg onvoorstelbaar.
 
Ja hoor, alweer een die door een onoplettende bestuurder in een koekblik aangereden wordt :( Sterkte kerel en succes met de afhandeling!!
Denk je eraan je kleding helm etc. ook op te geven? Helm sowieso ook al is hij niet beschadigd, zorg maar dat die dan beschadigd is ;) (je hebt de auto immers geraakt met je helm) dan krijg je hem zeker vergoed.
 
:( :( Sterkte man.. hopelijk wordt je in je gelijk gesteld en verlies je in ieder geval geen no-claim. Beterschap verders!
 
J
Denk je eraan je kleding helm etc. ook op te geven? Helm sowieso ook al is hij niet beschadigd, zorg maar dat die dan beschadigd is ;) (je hebt de auto immers geraakt met je helm) dan krijg je hem zeker vergoed.
die helm heeft een deuk veroorzaakt dus zal wel beschadigd zijn
 
Nix mis met een Berlingo. Alleen zijn er chauffeurs van welk blik dan ook, die niet kunnen rijden. Helaas.
 
Wat een lulsmoes "je komt plotseling zo hard aanrijden" :r Tja, dat komt ervan als je niet kijkt, dan gaat het hard ja! Hopelijk heeft hij ervan geleerd.
Gelukkig mankeer je niks ernstigs. Wel jammer van je motor.
 
Wat een lulsmoes "je komt plotseling zo hard aanrijden" :r Tja, dat komt ervan als je niet kijkt, dan gaat het hard ja!

idd, ze gaan er bij voorbaat al van uit dat je als een gek over elk kruispunt scheurt. Dit om zich vrij te plijten van het zelf niet goed uitkijken! |( |( |( Van sommigen snap je echt niet hoe ze ooit een rijbewijs gekregen hebben (bij 3 streepjescodes van Becel ofzo?)

Succes verder met de afhandeling en :} voor de behulpzame buurtbewoners.
 
Wat een lulsmoes "je komt plotseling zo hard aanrijden" :r Tja, dat komt ervan als je niet kijkt, dan gaat het hard ja! Hopelijk heeft hij ervan geleerd.
Gelukkig mankeer je niks ernstigs. Wel jammer van je motor.

Nee, dat is geen lulsmoes. Het bevestigt het feit dat je de snelheid /afstand van een naderende motorrijder moeilijker in kunt schatten dan een naderende auto. Die fout maakt de motorrijdende automobilist niet maar de autorijdende automobilist wel.
Maar dat doet verder niets aan het verhaal af. Het is gewoon klote.

Oei, nou ik er over nadenk.... Dat witte geval dat naast mijn motor staat. Ik weet dat het een frans merk is. Even kijken buiten.
Shit. Berlingo. Wordt ik nou verwijderd van M-F??? :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan