Kut !!! (en ik meen het)

Wil je me gvd nooit meer zo laten schrikken, dit is al de 2e keer. Ik heb nog geen behoefte aan die helm van je hoor :(
wat is dat, Murdock, heb je iets voor me verzwegen, jij taaie rakker, kilometervreter etc..etc.. was dit al de 2e keer?
Lees het nu pas, anders had ik natuurlijk wel eerder gereageerd. balen, hoor...
was vanmorgen zelf ook op de bike, heb nog nooit zo kranterig gereden en ben zelfs nog ff terug naar binnen gegaan om m'n tex broek met beschermers aan te trekken, want alleen de thermobroek en de spijker was toch wel link...
wat zeiden ze op je werk? je proeftijd is toch hopelijk al voorbij?
Niet leuk hoor..., kom morgenochtend wel ff bij je langs op de ziekenboeg 61, right? of zit je in Vlingen?
SVetra is wel geschrokken hoor...

cu, beterschap...

PS: ieder nadeel heb ze voordeel: je kunt nu een afweging maken tussen de kosten voor reparatie van de Schone of de XJR ;)
En: je mag in de tussentijd ook bij de TDM achterop, nog een voordeel! *D
 
Geachte mede motorrijders.

Graag wil ik jullie, na proefondervindelijk experiment, erop wijzen dat het glad is :(

Ik ben op mijn bek gegaan..... plaatselijk glad, klein bochtje. en slipppp daar lag ik. Motor schade aan kuipdelen (gelukkig niet op de uilaatkant) En ik per ambuziekenwagen naar he zoetermeerse ziekenhuis.

Conclusie.

1 beschadigde Fazer 600 (mijn japanse schone).
1 teer zieltje en een kapotte ego.
en 1 gebroken sleutelbeen.


Prettige feestdagen zeggen ze dan nog. |(


Ps. wie heeft er nog kuipdelen liggen voor een '99er Fazer 600 (in de kleur zwart)



Ik voel me klote........


Mooie site heb je trouwens!
 
Kut voor je sterkte met herstel !!! Inderdaad was het erg glad vanochtend op sommige plaatsen... kruipend over de parkeerplaats heen.. zelffs voetrgangers konden nie rechtop blijven staan doro de gladheid.. en daar reed ik met me Divi....
 
wat is dat, Murdock, heb je iets voor me verzwegen, jij taaie rakker, kilometervreter etc..etc.. was dit al de 2e keer?
Lees het nu pas, anders had ik natuurlijk wel eerder gereageerd. balen, hoor...
was vanmorgen zelf ook op de bike, heb nog nooit zo kranterig gereden en ben zelfs nog ff terug naar binnen gegaan om m'n tex broek met beschermers aan te trekken, want alleen de thermobroek en de spijker was toch wel link...
wat zeiden ze op je werk? je proeftijd is toch hopelijk al voorbij?
Niet leuk hoor..., kom morgenochtend wel ff bij je langs op de ziekenboeg 61, right? of zit je in Vlingen?
SVetra is wel geschrokken hoor...

cu, beterschap...

PS: ieder nadeel heb ze voordeel: je kunt nu een afweging maken tussen de kosten voor reparatie van de Schone of de XJR ;)
En: je mag in de tussentijd ook bij de TDM achterop, nog een voordeel! *D

Dus je komt gezellig op ziekenbezoek ?
Ik zit nu in het zoetermeerse !!
De schade valt nog mee.
Vannacht nog redelijk geslapen, alleen baal ik verschrikkelijk van mijn motor.

En over die 2de keer. de eerste was het avontuur op de eerste hulp van het bronovo ziekenhuis. resultaat: scrotum uit de kom. |(

Maar hoe zit het met mijn XJR 1300 folder ?? (dat was de deal toch?)


Maar je mag altijd langskomen.... je weet het adres.
Bel wel even voordat je komt op de mobiel !
 
Hé misschien kan je nu je onderdelen in je kerstboom hangen. Weer eens wat anders :9
Haha, nee hoor, ben vorig jaar ook onderuit gegaan, dus ken het gevoel. Alleen mijn R6 was niet meer te redden. Gisteren ook op m'n bek gegaan, alleen met de fiets opweg naar m'n motor in de box. Van een motorritje heb ik dus toen maar afgezien :) Sterkte met je herstel, zowel lichamelijk als motorisch ;)
 
Op zaterdag 13 december 2003 10:04 schreef Murdock het volgende:Maar hoe zit het met mijn XJR 1300 folder ?? (dat was de deal toch?)
foldertje heeft ie inmiddels... :9~

laatste nieuws: ben bij Murdoch geweest en nadat ik van de eerste schrik was bekomen konden we toch wel een aantal positieve dingen vaststellen:
- hij leest alweer zonder bril B|
- hij praat alweer normaal (deed ie voorheen eigenlijk nooit) :X
- bij het zien van de XJR1300 folder schoten de tranen in zijn ogen, en dat deed pijn, want hij wilde ze afvegen met zijn mitella-armpje... '(

we hebben het er nog over gehad of ze een stop wilden op al die reacties, maar de familie was het er over eens dat het wel errug leuk was, al dat medeleven, dus, mede MF'ers, ga zo door !!! ;)
 
full
 
Ik ben op mijn bek gegaan..... plaatselijk glad, klein bochtje. en slipppp daar lag ik. Motor schade aan kuipdelen (gelukkig niet op de uilaatkant) En ik per ambuziekenwagen naar he zoetermeerse ziekenhuis.

Conclusie.

1 beschadigde Fazer 600 (mijn japanse schone).
1 teer zieltje en een kapotte ego.
en 1 gebroken sleutelbeen.
Klote zeg :( naäpert ;)

Gelukkig is het winter en hoor je toch niet te rijden O-) Volgend jaar als je weer bent opgeknapt kun je weer lekker rondrijden :)

Mocht je nog een goede fysio nodig hebben voor je sleutelbeen: http://www.secondcare.nl ! Kom ik je misschien wel een keertje tegen :P
 
Ai, ik heb 't ook gemerkt. Ik lag gisteren al bijna op m'n bek toen ik de straat overstak. (te voet)
Veel beterschap gewenst!
 
ach, sH*T...... had ik paar dagen terug ook..... nog net niet op mijn bek gegaan. Daarna met 20km/u naar huis gereden met beide voeten op de grond. Enkele auto's achter mij,.... boeien.... Stoep was nog gladder.

Anyway, succes en sterkte
 
Klote zeg :( naäpert ;)

Gelukkig is het winter en hoor je toch niet te rijden O-) Volgend jaar als je weer bent opgeknapt kun je weer lekker rondrijden :)

Mocht je nog een goede fysio nodig hebben voor je sleutelbeen: http://www.secondcare.nl ! Kom ik je misschien wel een keertje tegen :P
he jij hier, overloper :P . Over rijden gesproken. Nog aan het rondkijken?
 
he jij hier, overloper :P . Over rijden gesproken. Nog aan het rondkijken?
Overloper?! Ik lees nog altijd MF hoor, al is het iets minder O-) Ben nog steeds druk aan het rondkijken! Even afwachten of de baas iets met m'n salaris gaat doen volgend jaar, dat maakt het kijken een stuk makkelijker :D
 
Vandaag maar eens even mijn Fazer de schuur uit LATEN :( duwen.
even de schade goed opnemen.
Ik heb in ieder geval een nieuwe koppelingshandle.
Nu nog het probleem met het kuipwerk.

Is er hier iemand die meer verstand heeft van schuren (lees: niet scheuren) polijsten, behandelen en spuiten ?

Ik koop denk ik wat lak bij japarts en breng alles naar een spuiter....

Foto's van mijn Japanse schone komen vandaag, hier, op het net.



Ps. ik wil u allen danken voor de fruitmandjes, Flessen Jeu d'orange, kaarten, zieken bezoekjes, steunbetuigingen. :}

Gulle donaties zijn ook heel welkom. Misschien voor een mooie nieuwe XJR 1300.
 
foldertje heeft ie inmiddels... :9~

laatste nieuws: ben bij Murdoch geweest en nadat ik van de eerste schrik was bekomen konden we toch wel een aantal positieve dingen vaststellen:
- hij leest alweer zonder bril B|
- hij praat alweer normaal (deed ie voorheen eigenlijk nooit) :X
- bij het zien van de XJR1300 folder schoten de tranen in zijn ogen, en dat deed pijn, want hij wilde ze afvegen met zijn mitella-armpje... '(

we hebben het er nog over gehad of ze een stop wilden op al die reacties, maar de familie was het er over eens dat het wel errug leuk was, al dat medeleven, dus, mede MF'ers, ga zo door !!! ;)

Ik dacht het wel.... Leedvermaak in zijn zuierste vorm.... Ik ga in therapie...kzit he le maal stuk.

Jij bent ook een lekkere, Geef je alleen een luligge folder. Waarom geen 1:1 model.
 
Sterkte met het herstel van jezelf en je Japanse schone! Je had iedereen wel even kunnen waarschuwen voor de open wonden van haar ;( Niet geschikt voor jeugdige kijkers :o
 
klote, maar ik blijf erbij, je kan het verwachten met dat weer, er wordt voor gewaarschuwd, tsja.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan