Kut Husky

mike-500

Die hard MF'er
4 aug 2004
382
0
Veenendaal
Gister eindelijk ff wezen rijden met mijn nieuwe aankoop.En vandaag wilde ik dat nog een keer doen. maar naar 10 minuten loopt het kut ding vast. geen compressie meer gas kabel afgebroken allemaal rammelende dingen in het blok als ik de kickstarter een jens geef. heb hem vorige week bij van Erp gehaald en nu in totaal 30 km gereden hij koste 4000 euro dan mag je er toch van uit gaan dat hij langer mee gaat . maar mijn vraag is is dit garantie of niet . en heeft er iemand ervaring met van Erp en motor schade :( :? '( ;(
 
Tuurlijk is dit garantie. Morgen gewoon bellen en dat wordt het vast geregeld :)

:^

relax kerel. Tuurlijk is het een flinke domper als je nieuwe motor al zo snel stuk gaat maar dat valt gewoon onder je garantie en zal dinsdag vast helemaal naar behoren opgelost worden :)


waarom niet morgen zoals spinnetje zegt? Dat is een maandag en dan zijn de meeste motorzaken gesloten :P
 
Ik weet niet wat voor husky je hebt, maar op zelfs een nieuwe crosser zit garantie tot aan de straat.
Gewoonlijk spreek je zoiets af tijdens de koop.
 
een 610 van 2000 met kenteken heb er de afgelopen week een motor master kitje op gedaan en wat nieuw plastic enzo. Duderuud heb er wat pics van die hij hier nog ff moet posten
 
das toch ook mooi klotig!! En met de 2 takt nooit problemen gehad zeker?
Waarom ben je btw. naar die 4slag toe gegaan?
 
Foto's Husky (nog niet helemaal klaar zoals je ziet):
full
 
Mijn mening is dat toen je hem ophaalde en hij er toen mee kapte meteen rechtsomkeer had moeten maken naar Van Erp.
Ik neem aan dat je hem toen nog wel gebeld heb???
Wat zei die toen???
Ik zou nu ook gewoon dat ding terug brengen, al heb je officieel geen garantie, na 30 km kaduk is natuurlijk ook niet reeel.

Succes
 
Das goed balen zeg !!! Hopen dat ie je nog garantie wil geven, maar zoals al gezegd is het garantie tot de voordeur. Of dat ie een coulance-regeling treft, maar dat hoeft ook niet altijd goed uit te pakken.. voor 4000 euro mag je toch wel iets verwachten wat langer mee gaat. Maar als de gaskabel al afbreekt, vraag ik me af of die motor ooit wel eens onderhoud heeft gehad. Dat hoor je toch te smeren om de zoveel tijd. Of het moet een bekend probleem zijn bij de husky, maar dat lijkt me sterk.
 
Das goed balen zeg !!! Hopen dat ie je nog garantie wil geven, maar zoals al gezegd is het garantie tot de voordeur. Of dat ie een coulance-regeling treft, maar dat hoeft ook niet altijd goed uit te pakken.. voor 4000 euro mag je toch wel iets verwachten wat langer mee gaat. Maar als de gaskabel al afbreekt, vraag ik me af of die motor ooit wel eens onderhoud heeft gehad. Dat hoor je toch te smeren om de zoveel tijd. Of het moet een bekend probleem zijn bij de husky, maar dat lijkt me sterk.

Ik weet niet hoe dit met 2de hands motoren zit, maar als je een motor tegen een normaal bedrag koopt, zit er toch iets van 'verwachtings garantie' op, dus dat je van zo'n ding mag verwachten dat hij duizenden km's mee gaat, met normaal onderhoud.

Zoiets zit toch ook op nieuwe producten wanneer je die koopt! Weet absoluut niet of dit ook voor 2de hands dingen geldt, maarja kunt allicht informatie hier omtrent opvragen bij de consumentenbond mocht je er niet uitkomen met de dealer!
 
Ik vind de topictitel niet gepast. Die kan je beter veranderen in: Kut van erp.
 
Ik vind de topictitel niet gepast. Die kan je beter veranderen in: Kut van erp.

wat een mooie goed onderbouwde reply :}
De motor gaat stuk en vervolgens is meteen maar de dealer kut ook al weet de dealer nog niet eens dat ie stuk is. Erg netjes van je om gewoon iemand zwart te maken zonder argumenten of geldige reden |(
 
Ja oke jullie hebben gelijk maar misschien hadden ze de motor bij van Erp toch wat beter moeten bekijken (misschien ook van binnen?) voordat ze hem aan een klant verkopen. Om meteen kut Husky te zeggen vind ik ook onzinnig. Ik vind dat zowel van Erp als de Husky de schuld (nog) niet op zich moeten krijgen.
Oja en Gixxer persoontje, je hoeft niet meteen te gaan vloeken hoor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan