#@!$$%^&*** Kut kat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kat gaat in de fik en dat is erg ziek.

Check... Maar niet kijken dus. Ik vind katten vaak wel lieve beesten. Ik snap ook wel dat mensen ze niet mogen, dat heb ik weer een beetje met honden (niet met alle honden O-) , bepaalde...).

Maar ook honden kunnen lief zijn en ik zou een hond ook nooit kwaad doen.
 
jongen stopt kat in vogelkooi en giet er benzine overheen.
daarna steekt ie het in fik.

:r

Edit: zieke actie dus, niet persoonlijk bedoeld BasE

@Stekman: sorry, mijn fout, ik vroeg erom :X , maar dankzij de informatie ga ik het maar niet meer kijken :(
 
Laatst bewerkt:
jongen stopt kat in vogelkooi en giet er benzine overheen.
daarna steekt ie het in fik.
Kijk base, je bent een best joch maar dit is net iets teveel info.
Wij hebben duidelijk aangegeven dat we het niet willen weten of zien.

Ik ben geen mod en had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar wat mij betreft mag deze op slot.
TS, point taken, reacties gehad. Nu bye bye
 
Kijk base, je bent een best joch maar dit is net iets teveel info.
Wij hebben duidelijk aangegeven dat we het niet willen weten of zien.

Ik ben geen mod en had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar wat mij betreft mag deze op slot.
TS, point taken, reacties gehad. Nu bye bye

BasE is toch niet voor niets dé botte boer :? :P
 
Kijk base, je bent een best joch maar dit is net iets teveel info.
Wij hebben duidelijk aangegeven dat we het niet willen weten of zien.

Ik ben geen mod en had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar wat mij betreft mag deze op slot.
TS, point taken, reacties gehad. Nu bye bye

ik kan me best voorstellen dat je het filmpje niet wil zien, dat hoef ik namelijk ook niet te zien. maar als iemand om een beschrijving vraagt... dat vind ik dan nog wel kunnen. het maakt het natuurlijk niet minder ziekelijk.

en het is niet persoonlijk bedoeld, maar als je er niks meer over wilt horen, waarom blijf je dan replyen? dit topic gaat nu duidelijk over dat filmpje.
 
Kijk base, je bent een best joch maar dit is net iets teveel info.
Wij hebben duidelijk aangegeven dat we het niet willen weten of zien.

Ik ben geen mod en had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar wat mij betreft mag deze op slot.
TS, point taken, reacties gehad. Nu bye bye
Mee eens. Maar mijn point is niet dat katten moeten worden afgemaakt of dat je ze kwaad moet doen.
Point is dat ze mijn motor hebben beschadigd en dat ik goeie buren heb. Die ik niet oplicht vanwege die krassen. Schadeexpert ziet ook wel of het door mijn pak komt of dat het kattepootjes zijn. Krassen zitten btw ook op het buddy en lopen door naar de onderkant van de tank.
Ik zie wel of ik hier verder nog iets over post. Loop volledig uit de klauwe hier :+
 
ik kan me best voorstellen dat je het filmpje niet wil zien, dat hoef ik namelijk ook niet te zien. maar als iemand om een beschrijving vraagt... dat vind ik dan nog wel kunnen. het maakt het natuurlijk niet minder ziekelijk.

en het is niet persoonlijk bedoeld, maar als je er niks meer over wilt horen, waarom blijf je dan replyen? dit topic gaat nu duidelijk over dat filmpje.
Zoals ik al in eerdere reply's zei. Ik ben niet te vertrouwen als ik bier opheb en het is vakantie dus ........
snappie. Was geen aanval op je hoor.
 
Mee eens. Maar mijn point is niet dat katten moeten worden afgemaakt of dat je ze kwaad moet doen.
Point is dat ze mijn motor hebben beschadigd en dat ik goeie buren heb. Die ik niet oplicht vanwege die krassen. Schadeexpert ziet ook wel of het door mijn pak komt of dat het kattepootjes zijn. Krassen zitten btw ook op het buddy en lopen door naar de onderkant van de tank.
Ik zie wel of ik hier verder nog iets over post. Loop volledig uit de klauwe hier :+
ach ja, slecht weer, bier, vakantie, we moet wat doen toch. ;)
 
Zie hier mensen reageren die wel eens last hebben van katten..
Ik had ook altijd last van katten in de tuin totdat ik de tip kreeg om eens wat oude koffie uit het filter in de tuin rond te strooien.. Hierna heb ik nooit meer een kat in de tuin gezien dus mischien is er iemand die hier wat aan heeft.. ;)
 
Zie hier mensen reageren die wel eens last hebben van katten..
Ik had ook altijd last van katten in de tuin totdat ik de tip kreeg om eens wat oude koffie uit het filter in de tuin rond te strooien.. Hierna heb ik nooit meer een kat in de tuin gezien dus mischien is er iemand die hier wat aan heeft.. ;)

Dat en al die andere oplossingen zoals sateprikkers werkte bij ons allemaal niet :(

Water (gegooid door me broertje) help. Die gooit het glas mee :P
 
Eergisteren schrok er een kat van mijn Woeffie (aangelijnd)en schrikt daarna van een ander klein keffertje en rende daarna de weg over.
Hierbij kreeg het beestje een aanvaring met een 4 wielig stuk blik.

Na een 9.5 voor een 3 dubbele salto, een halve schroef en een dubbele rietberger was het beestje door zijn 7 levens heen.

Koekblik reed gewoon door alsof er niets gebeurd was.

;(

Meer als een uur op zoek gewest naar de baasjes van het beest.
Zonder resultaat.

Maar meegenomen en bij het dierenalsiel gelegd om te worden opgehaald door de dierenambulance.


Snap ook de eigenaren niet dat ze een kat niet binnen houden of in de tuin.


:} :}

hulde voor jou dat je het beest in ieder geval hebt meegenomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan