#@!$$%^&*** Kut kat!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rookie

Die hard MF'er
7 sep 2003
382
117
Brabant
Kat van de buren heeft vannacht mijn motor uitgekozen om op te slapen. Toen ik vanochtend naar het werk ging zag ik hem nog net onder het zijl uitkomen. Gelukkig zagen de buren dat ook.
Lekker de nagels in mijn buddy... Zag vanavond pas dat er allemaal kleine gaatjes in mijn zadel zaten en een kras over de tank. Dacht ff dat ik gek werd. Schijten de tuin vol, zitten in mijn huis enz. heb het helemaal gehad met die klote beesten.
Gelukkig zijn de buren zo sportief om de schade te vergoeden. Zal morgen bij de dealer langs gaan om te kijken wat het gaat kosten.
Maar ik durf mijn motor nu niet meer buiten te laten staan.
 
Sigma heeft ook goede ervaringen met Kattebeesten
Gewoon 12 volt op je ijzer zetten :(
 
laat de dealer dan je hele motor nakijken, ipv alleen de tank en buddy })

die versleten ketting komt ook door de klote kat...
 
ik zie net dat ie mijn achterband heeft lek gebeten })

Nee, buren zijn eerlijk en vergoeden de schade, dan zal ik ook eerlijk zijn. Maar die kat moet ik ff niet tegekomen...
 
12v? ik zat meer te denken aan 230V :( })
Dit effect ???


O-)
full

O-)
 
zwaar klote, onzo katten doen dat niet. je motor onder stroom zetten, is de beste oplossing :) , sterkte met afhandeling
 
Je moet je moto ook nooit buiten laten staan als je een mogelijkheid hebt om hem binnen te zetten! Lullig dat die kat dat doet, maar liever die kat in je buddy dan een onverlaat die je erop "wijst" dat buitenzetten van je motorfiets niet zo'n goed idee is! Dan ben je er vaak nog erger vanaf.

Mazzel dat je buren de zaak vergoeden trouwens, zeker in de tijd waarin we nu leven. Maar om nu te zeggen dat katten klotebeesten zijn? Honden wordt je vrolijk van... 0_o'
 
Gelukkig zijn de buren zo sportief om de schade te vergoeden. Zal morgen bij de dealer langs gaan om te kijken wat het gaat kosten.
Maar ik durf mijn motor nu niet meer buiten te laten staan.

Totdat ze horen wat de schade is... :X :X :X
Rema heeft niets tegen katten, zolang ze binnen blijven dan... B|
 
Eindelijk een topic met inhoud...

Ben maar gestopt met posten dat ik weer in iets zachts ben getrapt...

Kreeg ik laatst ruzie met de buren over die 5 katten ...bleek het de kat van hun buren te zijn.... |( :X
 
Ff een spuitbusje "anti kat" bij de dierenwinkel halen. Hoes ermee inspuiten, elke paar weken herhalen. Vinden ze niet leuk......
 
:^

En verder niet zo zeiken, die kat heeft echt geen krassen op je tank gemaakt.
(die beesten zetten NOOIT hun nagels uit op een glad oppervlak omdat ze dan alleen maar minder grip hebben)

Wees blij dat je buren het vergoeden.
 
Je moet je moto ook nooit buiten laten staan als je een mogelijkheid hebt om hem binnen te zetten! Lullig dat die kat dat doet, maar liever die kat in je buddy dan een onverlaat die je erop "wijst" dat buitenzetten van je motorfiets niet zo'n goed idee is! Dan ben je er vaak nog erger vanaf.

Mazzel dat je buren de zaak vergoeden trouwens, zeker in de tijd waarin we nu leven. Maar om nu te zeggen dat katten klotebeesten zijn? Honden wordt je vrolijk van... 0_o'

Heb anders nog nooit een hond onder een motorhoes vandaan zien kruipen :+

En voor topicstarter fijn dat de buren zo eerlijk zijn om de schade te vergoeden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan