Kut.......rijbewijs kwijt

Denk dat ik de eerste ben dit jaar ,maar ik ben hem al kwijt B|
Reed lekker met me broertje Clyde ,en we gingen ff tanken na te betalen deed ik me portomonee weer in me jaszak en vergat hem dicht te ritsen :X
Clyde zag hem nog op zich afkomen _O- ,maar hij ligt nu tussen diemen noord en de afslag naar de A6 (RI Almere).......kan morgen dus ff langs Remco1 gaan om aangifte te doen -O-
:W

Das balen B|

Wat dat betreft heb ik vorig jaar mazzel gehad op de A27. Onder het rijden zie ik iets langsgaan en in een flits grijp ik ernaar.............raak!!! :o Was de rits van mn tanktas kapot en mn porto was eruit gewaait. Dat was echt alle geluk van de wereld :Y en lukt me waarschijnlijk nooit meer :N
 
Denk dat ik de eerste ben dit jaar ,maar ik ben hem al kwijt B|
Reed lekker met me broertje Clyde ,en we gingen ff tanken na te betalen deed ik me portomonee weer in me jaszak en vergat hem dicht te ritsen :X
Clyde zag hem nog op zich afkomen _O- ,maar hij ligt nu tussen diemen noord en de afslag naar de A6 (RI Almere).......kan morgen dus ff langs Remco1 gaan om aangifte te doen -O-
:W


Misschien dat je de wegbeheerder aansprakelijk kan stellen, gewoon laten voorkomen en daar netjes je verhaal doen dat je er echt niets aan kon doen. Daarna nog wat gaan blaten over gerechtelijke dwaling en overstekende kinderen.

suckme6times
 


Ja dat was echt verdomde mazzel hebben; alles zat erin; bankpassen, motorpapieren en rijbewijs........volgende dag maar wel gelijk een apart mapje gekocht voor de papieren en rijbewijs. Mocht ik 1 van de 2 nu verliezen ben ik niet gelijk alles kwijt.

Het moet er wel heel idioot hebben uitgezien voor de mensen die om me heen reden overigens :+
 
Vorig jaar hetzelfde gehad, je rijbwijs kwijtraken is veel minder gezeik dan je kentekenpapieren kwijtraken :( :P Gelukkig hadden 2 mensen um gevonden en contact met me opgenomen, lang leven humaniteit :} 8-)
 
ik dacht dat je hem aan de politie moest afgeven.. maar het 'valt' nog mee gelukkig.
Kapotte tanktas is ook niet fijn.. we kwamen es een keer bij de TT weg, zag ik dat de tanktasrits kapot was, was alles er ook bijna uitgevlogen... we waren nog optijd :)
 
Reed lekker met me broertje Clyde ,en we gingen ff tanken na te betalen deed ik me portomonee weer in me jaszak en vergat hem dicht te ritsen :X

Zo ben ik dus een keer m'n huissleutel kwijt geraakt. Vandaar dat ik tegenwoordig altijd als "pre-flight check" eerst controleer of 'm zakken dicht zijn voordat ik ga rijden })
 
Je maatje zag em vliegen, dan weet je dus redelijk goed waar ie ligt. Waarom ben je niet even teruggereden dan? (rondgereden, ik bedoel niet gaan spookrijden :+ )
 
Lijkt me toch niet best als dat ding op je strot afvliegt terwijl jij met 120+ aan komt rijden.. :X
Gisteravond bij Mythbusters op Discovery schoten ze speelkaarten af met 240km/h, ging 1 van die gasten er voor staan met ze blote bast en had alleen klein sneetje.

Dus ach.. :)
 
Je maatje zag em vliegen, dan weet je dus redelijk goed waar ie ligt. Waarom ben je niet even teruggereden dan? (rondgereden, ik bedoel niet gaan spookrijden :+ )
gister toen ik naar me werk reed zag ik hem liggen idd.....maar het is een 4 baans weg op de A1 en hij ligt op de tweede van links.....zie jij je zelf al vanaf de vluchtstrook naar de derde baan rennen in het drukke verkeer :X B| ,en zelfs in de nacht is het nog vrij druk bij amsterdam dus dat is ook geen optie -O-
Maar heb ondertussen al aangifte gedaan en maandag heb ik een nieuwe *O*
 
Maatje van mij heeft hetzelfde gehad met mijn telefoon tegen 200+ :P


die zal je maar tegen je helm krijgen :X



gister toen ik naar me werk reed zag ik hem liggen idd.....maar het is een 4 baans weg op de A1 en hij ligt op de tweede van links.....zie jij je zelf al vanaf de vluchtstrook naar de derde baan rennen in het drukke verkeer :X B| ,en zelfs in de nacht is het nog vrij druk bij amsterdam dus dat is ook geen optie -O-
Maar heb ondertussen al aangifte gedaan en maandag heb ik een nieuwe *O*

politie bellen of rijkswaterstaat, en precies doorgeven waar ie ligt...
misschien zijn ze zo aardig om m voor je te halen O-)

en anders inderdaad nieuwe halen B| beetje zonde van t geld alleen ;(
 
Hihi. jro toch. Geweldig dit! Was bijna bang dat je hem écht kwijt was vanwege politie en ik je niet meer iedere ochtend ga spotten. Maar het valt mee. Ik zal tijdens de file goed voor je rondkijken.

;)
 
gister toen ik naar me werk reed zag ik hem liggen idd.....maar het is een 4 baans weg op de A1 en hij ligt op de tweede van links.....zie jij je zelf al vanaf de vluchtstrook naar de derde baan rennen in het drukke verkeer :X B| ,en zelfs in de nacht is het nog vrij druk bij amsterdam dus dat is ook geen optie -O-
Maar heb ondertussen al aangifte gedaan en maandag heb ik een nieuwe *O*
Zat er nog een beetje cash in?


Weet je een HM paaltje toevallig? O-)
 
Hihi. jro toch. Geweldig dit! Was bijna bang dat je hem écht kwijt was vanwege politie en ik je niet meer iedere ochtend ga spotten. Maar het valt mee. Ik zal tijdens de file goed voor je rondkijken.

;)
ging je me bijna missen eh..... _O-

Zat er nog een beetje cash in?


Weet je een HM paaltje toevallig? O-)

Jazeker!.....wel 5 euries :9~ ....der zat meer in ,maar gelukkig heb ik eerst mijn tank en die van clyde vol gegooit.

Moet je nog betalen ook voor iets wat ze niet hebben kunnen doen?? |(

Wat kost het wel kunnen vernietigen dan wel niet!!! :?
RBW kost 45 euries
En de "vernietigings" kosten zijn 39,95......jaaaaaaaa als ze wat vernietigen doen ze het ook goed hoor :Y _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan