@#@!@%* kut, scheurtje in remklauw, lassen mogelijk?

Sappie

Die hard MF'er
29 jun 2008
564
0
Amsterdam
Het zit me gvd ook niet mee met sleutelen de laatste tijd. Eerst remmen die niet fatsoenlijk ontlucht willen worden, en nu een scheur(tje) in mijn remklauw :( .

Het scheurtje is maar vrij klein (nog geen centimeter lang) en zit bij het gat voor het ontluchtingsnippel. Geen idee hoe het kan, nippel heb ik niet te strak aan gedraaid, ineens was het gewoon *krak* en toen zat er een scheur '( . Kan dit nog gelast worden? Ik hoop het wel, anders ben ik echt goed chagrijnig de komende tijd B|
full
 
het is meer het minst van 2 kwaden denk ik.
je zou dan wel de minst (gerepareerde) betrouwbare klauw achter hebben.
als het dan mis gaat met de gerepareerde klauw heb je nog altijd de voorrem.

Denk dat je er zo niet over moet denken mijns inziens...

Ik gebruik mijn achterrem regelmatig (niet hard, maar net genoeg icm motorrem)

Ik denk dan ook dat het niet verstanding is om - welke rem dan ook - als minder betrouwbaar op je motor te schroeven...

Deze onderdelen moet je echt blindelings op kunnen vertrouwen, hetgeen ik niet doen bij een "minder betrouwbare" of "gerepareerde"

Ook niet aan de achterzijde :N

:W
 
het is meer het minst van 2 kwaden denk ik.
je zou dan wel de minst (gerepareerde) betrouwbare klauw achter hebben.
als het dan mis gaat met de gerepareerde klauw heb je nog altijd de voorrem.


|( :o

het blijft een enge gedachte als je nadenkt wat soort figuren als jij op de openbare weg rijdt.dit hefet niets met moraalridder oid te maken, maar rijden met een deels defect remsysteem is in mijn ogen een reden genoeg om een keuring voor motoren in te voeren.

@TS: hopelijk heb je mijn post gelezen op de vorige pagina tussen al het gezwans over monty python door, maar vraag eens aan je dealer of je die helft van je remklauw (jouw remklauw bestaat uit 2 helften...) kunt krijgen, ik had het al gezegd, maar brembo levert revisiekits en onderdelen voor hun producten.en dat is een zeer veel gebruikte klauw.
 
|( :o

het blijft een enge gedachte als je nadenkt wat soort figuren als jij op de openbare weg rijdt.dit hefet niets met moraalridder oid te maken, maar rijden met een deels defect remsysteem is in mijn ogen een reden genoeg om een keuring voor motoren in te voeren.

@TS: hopelijk heb je mijn post gelezen op de vorige pagina tussen al het gezwans over monty python door, maar vraag eens aan je dealer of je die helft van je remklauw (jouw remklauw bestaat uit 2 helften...) kunt krijgen, ik had het al gezegd, maar brembo levert revisiekits en onderdelen voor hun producten.en dat is een zeer veel gebruikte klauw.

:^

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan