kutkutkut

Momient

Die hard MF'er
14 dec 2005
750
0
Amsterdam
vanmiddag onderuit gegaan. moest voor iemand uitwijken die op mijn weghelft reed (tegemoetkomend) en knalde zo de bosjes in. mijn super de mooie, gave, volledig zelfgebouwde streetfighter is niet meer!!!!!!!!!!!!
die andere gast ontkent dat ie op mijn weghelft reed, dus wordt een welles nietes verhaal
'( '(
 
fotos voor/ na? kan helemaal een domper worden aangezien het een fighter is :r hoe is het lichamelijk met jou?
 
vanmiddag onderuit gegaan. moest voor iemand uitwijken die op mijn weghelft reed (tegemoetkomend) en knalde zo de bosjes in. mijn super de mooie, gave, volledig zelfgebouwde streetfighter is niet meer!!!!!!!!!!!!
die andere gast ontkent dat ie op mijn weghelft reed, dus wordt een welles nietes verhaal
'( '(
kut voor je '(
Voor de verzekering had je hem beter wel kunnen raken, nu wordt het waarschijnlijk indd welles/nietes verhaal
 
owh wacht jij had toch die z1000 zelfbouw ? :9 die was toch zo ontzettend hoog getaxeerd? als het je lukt krijg je waarscheinlijk wel een hoop geld terug *O*


owh wacht dat was jerryt -O- ik snap het niet meer ;(
 
full

deze?mooi ding :9 eeuwig zonde

edit : nee deze is van jerryt


ik geef het op |(
 
owh wacht jij had toch die z1000 zelfbouw ? :9 die was toch zo ontzettend hoog getaxeerd? als het je lukt krijg je waarscheinlijk wel een hoop geld terug *O*


owh wacht dat was jerryt -O- ik snap het niet meer ;(
hij was idd hoog getaxeerd, gebouwd door jeryyT ja. clou zit m alleen in het feit dat de taxatiewaarde niet de waarde is die ze uitkeren, heb ik begrepen.wslk issie ook niet total loss

ik heb alleen een stuk of 5 gekneuste ribben en een enorme blauwe plek op mn dijbeen. er waren verder geen getuigen bij.
 
hij was idd hoog getaxeerd, gebouwd door jeryyT ja. clou zit m alleen in het feit dat de taxatiewaarde niet de waarde is die ze uitkeren, heb ik begrepen.wslk issie ook niet total loss

ik heb alleen een stuk of 5 gekneuste ribben en een enorme blauwe plek op mn dijbeen. er waren verder geen getuigen bij.

suc6 met lichamelijk herstel en hopelijk is de Zet nog te redden hij was/is echt :9~ :9~ :9~
 
ha hier cliffblade
ik rij op een fireblade en heb het zelfde gehad gelukkig weinig schade maar auto
is lekker doorgereden maar dat was op het moment maar goed ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan